duminică, 4 iunie 2023

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, SÂMBĂTĂ, 27 MAI 2023

Repostat: Pradă pentru dușman, 23 august 2017

"Copilașii Mei, veniți la Mine, căci am indicații pentru fiecare dintre voi pentru zilele care vor veni. Multe provocări sunt în calea voastră și numai Eu știu care sunt acestea și cum puteți supraviețui, cum vă puteți ridica deasupra lor.

Dușmanul v-a întins multe capcane. El a plănuit distrageri, a plănuit atacuri asupra familiilor voastre, atacuri asupra minților voastre, atacuri asupra timpului pe care îl petreceți cu Mine. El a plănuit modalități de a vă împiedica să aveți prieteni, pentru ca voi să fiți lăsați slabi și să fiți expuși la mai multe atacuri, expuși la o mai mare înșelăciune. El are planuri să vă izoleze și să vă facă să fiți necăjiți.

Dacă veți veni la Mine și Îmi veți cere, vă voi dezvălui ce a plănuit dușmanul împotriva voastră. Vă voi face cunoscute acțiunile lui împotriva vieții voastre. Nu numai că puteți supraviețui acestor lucruri, dar puteți înainta, în ciuda lui, dacă veți umbla cu Mine îndeaproape. Dacă petreceți timp cu Mine zilnic, în ciuda fiecărui obstacol și a fiecărei distrageri pe care el o lansează împotriva voastră. Dacă vă hrăniți zilnic cu Cuvântul Meu, astfel încât să fiți capabili să recunoașteți înșelăciunea atunci când vine. Dacă nu reușiți să faceți aceste lucruri, nu vă veți ridica deasupra tuturor planurilor lui pentru voi, ci veți fi luați de ele.

Alegeți astăzi dacă Mă veți sluji sau veți deveni prada dușmanului."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=558681789761518&set=a.403808015248897

Un comentariu: