luni, 26 iunie 2023

MARXISMUL A PRELUAT PUTEREA ASUPRA LUMII – Carbonia, 16.06.2023

Iubiți copii, Dumnezeu este cel care vă vorbește din înaltul Cerului Său și vă judecă!

·         Nu rămâneți în păcat, convertiți-vă!

·         Întoarceți-vă la Mine, fiii Mei: numai în Mine se împlinesc minunile unei vieți adevărate și fericite.

·         Viața voastră este în Mine, o, oameni: Eu sunt Tatăl Creator, Eu v-am creat pentru a fi ai Mei, pentru a-Mi aparține, pentru a fi divini în Mine, fericiți în Mine.

·         Abandonați lumea, fiii Mei, nu alergați după ceea ce în curând va dispărea pentru totdeauna; tot ce este vechi va trece, va fi ars de foc, purificarea Pământului va fi totală.

Iubitele Mele creaturi, dacă ați ști câte lucruri bune și frumoase așteaptă să fie gustate de voi!

Răspundeți-mi, o, oameni,

·         convertiți-vă! Nu fiți neghiobi,

·         îndepărtați-vă de păcat,

·         îmbrăcați-vă cu Lumina Divină.

Poporul Meu, oameni care credeți în Mine și respectați Legile Mele, Poruncile Mele, voi sunteți pe cale să fiți luați de Sus pentru a fi reînnoiți în Spirit și Sfințenie.

Sună cornul pentru adunarea celor aleși! O nouă generație va umbla credincioasă față de Mine, Creatorul ei, și se va bucura de tot Binele Meu.

·         Marea Britanie va fi lovită de inamic: își va pierde puterea.

·         Marxismul a preluat puterea asupra lumii;

·         oamenii vor deveni sclavii unui sistem monstruos.

·         Balaurul feroce își scuipă răul: el va devora tot ce va întâlni în calea sa.

Pregătiți-vă, o, oameni, să vedeți ceea ce ochii voștri nu au vrut niciodată să vadă.

·         Răul domnește pe tot Pământul: pregătiți-vă pentru a fi salvați,

·         mărturisiți-vă păcatele,

·         renunțați la păcat, fiii Mei!

·         În curând veți fi înaintea Mea! Această Omenire va fi judecată de Dumnezeu Creatorul:

·         ...mulți vor fi abandonați pentru că nu vor dori să Mă recunoască,

·         ...în alegerea lor liberă îi voi lăsa.

Sunteți pe cale să auziți o muzică cerească venită de sus: ea o va însoți pe Sfânta Fecioară în manifestarea ei strălucitoare. Ea va intra în casele oamenilor, se va manifesta pentru a da fiecărui fiu posibilitatea de a fi salvat.

Muntele este pe cale să-și facă simțită vocea: va fi ultimul strigăt al Tatălui înainte de marele Avertisment.

Fiii Mei, o, voi care încă râdeți de lucrurile care se întâmplă în lume... o, voi care spuneți: "De când e lumea, aceste lucruri s-au întâmplat întotdeauna!", cu adevărat vă spun: Satana v-a acaparat și vă gestionează mințile!

Acesta este ceasul trezirii, o, oameni!

·         Fiți capabili să vă deschideți ochii!

·         Spuneți: "Destul cu păcatul"!

·         Fugiți! ... Îndepărtați-vă repede de minciună!

·         Un lucru dureros se va întâmpla în curând!

Sfânta Treime vă binecuvântează.

https://colledelbuonpastore.eu/2023/06/20/il-marxismo-ha-preso-potere-sul-mondo/

Un comentariu: