joi, 22 iunie 2023

MESAJELE DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX din 17, 18, 19 și 20 iunie 2023

SÂMBĂTĂ, 17 IUNIE 2023

Repostat: Ferestrele oportunităților, 4 mai 2021

"Copiii Mei, trebuie să vă mișcați repede atunci când vă vorbesc. Dacă v-am condus în spiritul vostru, pregătiți-vă acum.

Ferestrele de oportunitate în care puteți fi mobili sunt din ce în ce mai scurte și se vor închide în curând. Nu mai este timp de pierdut.

Nu așteptați condiții perfecte, pentru că ele nu mai sunt posibile pentru voi. Nu-l lăsați pe dușmanul sufletelor voastre să vă încetinească în acest fel."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=569973541965676&set=a.403808015248897

DUMINICĂ, 18 IUNIE 2023

Repostat: Este timpul să ne unim, 29 decembrie 2020

"Poporul Meu, acum este timpul să vă uniți cu alți copii ai Mei, pentru că veți avea cu toții nevoie unii de alții în ceea ce urmează să se întâmple. Oamenii din lume vă vor întoarce cu toții spatele, pe măsură ce persecuția se va intensifica ca niciodată înainte. Toți cei care stau alături de voi vor fi și ei persecutați, iar acest lucru îi va determina pe toți cei care nu cred în Numele Meu să plece sau să vă refuze ajutorul.

Mulți dintre cei despre care ați crezut că vor fi alături de voi, vor pleca în acest timp. Nu vă întristați, ci continuați să vă rugați pentru ei, căci ei nu au credința voastră pentru a sta în picioare în această situație.

Voi începe să deschid uși pentru ca mulți dintre copiii Mei să se apropie de alții. Când aceste uși se vor deschide, mergeți imediat - NU ezitați sau oportunitățile vor fi pierdute pentru voi."

https://www.facebook.com/photo?fbid=570456181917412&set=a.403808015248897

LUNI, 19 IUNIE 2023 - Mâna Mea

"Copiii Mei, după cum ați observat, timpul pentru distracții s-a terminat. Lumea în care trăiți este pe cale să devină foarte serioasă. Răsturnări majore, închideri guvernamentale, datorii zdrobitoare și suprimarea drepturilor omului, toate acestea sunt discutate în spatele ușilor închise. Se apropie multe evenimente de care nu aveți cunoștință.

Mâna Mea lucrează, dar o mare parte din ceea ce urmează să vedeți nu va arăta ca mâna Mea.  Voi nu puteți înțelege ce sunt pe cale să fac sau de ce. În cele din urmă, multe vor fi dezvăluite. În acest timp, este important să continuați să Mă preaslăviți."

https://www.facebook.com/photo?fbid=570915581871472&set=a.403808015248897

                    MARȚI, 20 IUNIE 2023 - Țineți-vă ochii ațintiți asupra Mea

 "Copiii Mei, aveți grijă să nu cădeți în ispită în acest timp. Dușmanul sufletelor voastre caută să vă tenteze să vă întoarceți în păcat și nu veți scăpa ușor dacă va reuși. El știe că timpul lui este aproape de sfârșit și că voi treceți printr-o perioadă de mare incertitudine.

Dacă vă păstrați ochii ațintiți la Mine, ispitele lui vor cădea în gol.

Cheia pentru a supraviețui la tot ceea ce se va întâmpla de acum până la sfârșit este să vă păstrați ochii la Mine. În acest fel, Eu vă voi călăuzi, vă voi proteja și vă voi mângâia. Eu vă voi da pace.

Nu vă fie teamă, copii, pentru că acest timp a fost deja prezis și nu există nimic de care copiii Mei să se teamă, cu excepția dreptății Mele puternice.

Mergeți pe căile Mele și țineți-vă ochii ațintiți la Mine. Asta este tot ce este necesar".

https://www.facebook.com/photo/?fbid=571395198490177&set=a.403808015248897

Un comentariu: