miercuri, 21 iunie 2023

MESAJELE DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX din 12, 13, 15 și 16 iunie 2023

LUNI, 12 IUNIE 2023 - Atât de multă bucurie

"Copiii Mei prețioși, de ce vă îngrijorați atât de mult pentru ceea ce va veni pe pământ? Nu v-am spus Eu că îi voi proteja și voi avea grijă de cei care umblă îndeaproape cu Mine? Și așa voi face.

Oare tot nu înțelegeți? Oare tot nu știți? Eu v-am răscumpărat! V-am chemat pe nume. V-am prețuit și v-am protejat la fiecare pas. Credeți că voi face mai puțin acum, în aceste vremuri de sfârșit?

Pe măsură ce se apropie sfârșitul zilelor, veți vedea puterea Mea măreață ca niciodată înainte. Veți vedea mâna Mea lucrând în viața voastră așa cum nu ați mai văzut niciodată. Mă veți vedea atingându-i pe cei dragi ai voștri nemântuiți, așa cum v-ați rugat să fac.

Copiii Mei, există atât de multă bucurie înaintea voastră - nu este o vreme doar de suferință, ci este vremea în care puterea Mea măreață se va manifesta sub ochii voștri și vremea multor miracole în mijlocul vostru!"

https://www.facebook.com/photo?fbid=567326035563760&set=a.403808015248897

MARȚI, 13 IUNIE 2023

Repostat: Mare belșug, 13 mai 2021

"Copiii Mei, trebuie să vă ușurați încărcătura pentru a trece prin ceea ce va urma, deoarece mulți dintre voi vor fi în mișcare. Nu puteți căra cu voi multe bunuri dacă vreți să fiți mobili.

Am spus în Sfântul Meu Cuvânt că dacă aveți două mantale, una să o dați. Doresc să vă străduiți să faceți acest lucru acum și să împărțiți aceste lucruri cu cei care au nevoie de ele căci în curând nu veți mai avea nevoie.

Astfel, veți acumula multe rezerve pentru voi înșivă în timpul marilor lipsuri care vor veni în curând peste voi. (prin împărțire plantați semințe pentru propriile nevoi viitoare). Nu așteptați."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=568357612127269&set=a.403808015248897

JOI, 15 IUNIE 2023 - Iubirea voastră 

"Văd în inimile copiilor Mei dragostea pentru ceilalți și acest lucru Mă bucură. Văd dragostea voastră pentru semenii voștri și acest lucru Îmi face plăcere. Văd dragostea pe care o aveți pentru copiii voștri, iar acest lucru Mă mulțumește.

Aștept ca copiii Mei să vină în fața Mea cu dragostea lor pentru Mine, dar atât de mulți nu vin niciodată.

Unde este dragostea voastră pentru Mine?"

https://www.facebook.com/photo/?fbid=568959422067088&set=a.403808015248897

VINERI, 16 IUNIE 2023 - În timp ce vă rugați

"Nu vă descurajați atunci când vă rugați mult timp și continuu pentru schimbare. În timp ce vă rugați, amintiți-vă că Eu sunt întotdeauna credincios.

Copiii Mei, dacă mult întuneric înconjoară pe cineva pentru care vă rugați sau înconjoară o situație pe care doriți să o vedeți schimbată, va fi nevoie de multă rugăciune pentru a scoate întunericul cu forța. Nu încetați să vă rugați.

Iar când vă rugați în numele vostru, nu vă grăbiți să credeți că nu v-am răspuns. Eu răspund întotdeauna cu mare credință.

Adesea, copiii Mei cred că nu le-am răspuns pentru că răspunsul pe care îl dau nu corespunde așteptărilor lor. Eu răspund cu ceea ce este cel mai necesar, copiii Mei. Țineți minte acest lucru în timp ce vă rugați."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=569474898682207&set=a.403808015248897

Un comentariu: