vineri, 30 iunie 2023

MESAJELE DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX din 23, 24, 25 și 26 iunie 2023

VINERI, 23 IUNIE 2023 - Pacea voastră

"Copiii Mei prețioși, v-am spus să vă țineți ochii ațintiți spre Mine în tot ceea ce va urma și veți continua să treceți prin toate. Dacă vă veți păstra ochii și mintea voastră asupra Mea, veți avea pace. Veți avea o îndrumare clară.

Pentru că grijile lumii vă apasă, vă lipsește această îndrumare acum. Toți cei ale căror gânduri rămân la Mine, umblă în pace permanent. În clipa în care gândurile și concentrarea voastră se îndepărtează de Mine, pacea voastră se risipește.

Țineți-vă ochii ațintiți la Mine și pacea voastră va fi deplină."

https://www.facebook.com/photo?fbid=572870111676019&set=a.403808031915562

SÂMBĂTĂ, 24 IUNIE 2023

Una câte una - 2 septembrie 2020

   Copiii Mei din America s-au obișnuit cu viața lor de belșug. Spre deosebire de alte națiuni, America nu este în război. America nu are o sărăcie generalizată.  America este plină de privilegii, pentru că am binecuvântat-o Eu. Eu sunt Dumnezeul tuturor binecuvântărilor. Toate lucrurile bune vin de la Mine.

   Și toate lucrurile bune pot fi luate de Mine.                 

   America Mi-a întors spatele și se străduiește să Mă îndepărteze din fiecare loc în care Mă aflu în interiorul granițelor ei. Unul câte unul pe rând. 

   Îmi iau binecuvântările din America.  Una câte una, pe rând.

   Iau pacea din America. Tobele războiului se vor auzi în curând de la un țărm la altul. Apoi, un război mai mare se va dezlănțui în interiorul țărmurilor ei. Vor fi mulți morți și suferințe de tot felul.      

   Chiar și în timp ce America luptă împotriva dușmanilor ei, bolile și molimele vor prisosi în ea. Mi-am îndepărtat Mâna Mea de Binecuvântare de la această națiune, iar ea nu mai este binecuvântată. Nu o voi mai proteja de dușmanii ei. Nu o voi mai prospera printre națiuni. Nu o voi binecuvânta cu pace. Îi voi frânge toiagul de pâine. Ea Mă alungă, iar Binecuvântările Mele se duc cu Mine.                                                                                                                                                                         Fiți liniștiți, copiii Mei prețioși, căci Eu vă protejez. Chiar și în război, voi puteți fi ascunși în Mine. De prea mult timp, poporul american nu a ținut cont de binecuvântările Mele.

   Acum le îndepărtez, una câte una".

https://www.facebook.com/photo/?fbid=573364968293200&set=a.403808031915562

DUMINICĂ, 25 IUNIE 2023

REPOSTAT: Puțin, mult, totul - 21 iulie 2021

   "Le-am cerut multor copii ai Mei să renunțe la posesiuni și să se mute în locul în care Eu îi ghidez. Unii au renunțat la puțin. Mulți au renunțat la mult. Câțiva au renunțat la tot ce aveau.

   Copii, fiți siguri că, atunci când Mă ascultați, vă voi oferi tot ce aveți nevoie în noul loc. Să știți că, în timp ce mergeți, ochiul Meu este asupra voastră și am vorbit deja despre cele necesare chiar în timp ce călătoriți. Nu veți duce lipsă și nu vă veți lipsi de niciun lucru bun.

   Nu vă temeți, doar ascultați tot ce vă spun, ca să fiți în siguranță și să vă puteți duce la bun sfârșit lucrarea pentru Împărăția Mea."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=573844411578589&set=a.403808031915562

LUNI, 26 IUNIE 2023 - Binele împotriva răului

"Copiii Mei au atât de multe idei despre ceea ce va urma în această perioadă. Foarte puțini înțeleg de fapt.

Copii, evenimentele care urmează să se desfășoare vă vor lăsa cu gura căscată la amploarea lor și vă veți fi șocați de schimbările pe care le aduc. Nu există nicio modalitate de a vă pregăti, deoarece magnitudinea este mult peste ceea ce credeți voi. Menirea acestui timp nu este să supraviețuiți dincolo de el, ci să rămâneți credincioși în el, atunci când orice presiune este exercitată pentru a vă convinge să renunțați la credința voastră în Mine.

Ceea ce veți vedea în această perioadă este o luptă totală a binelui împotriva răului care se va desfășura pe scena mondială. Pe alocuri și pentru o vreme, veți vedea cum dușmanul va învinge. Nu cădeți pradă minciunilor lui, crezând că pierd acest război, deoarece acest timp a fost prezis în Sfântul Meu Cuvânt, deci copiii Mei ar trebui să știe că va veni. Nu va fi un timp ușor pentru voi - nici de trăit, nici de privit. Nu este nimic ușor în aceste vremuri, mai ales pentru copiii Mei, deoarece dușmanul va căuta să vă priveze de tot ceea ce aveți nevoie pentru a supraviețui și va râde de chinurile pe care vi le provoacă.

Un singur lucru este necesar - să vă ațintiți ochii la Mine. Eu sunt tot ceea ce aveți nevoie".

https://www.facebook.com/photo/?fbid=574549921508038&set=a.403808015248897

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu