sâmbătă, 3 iunie 2023

ESTE TIMPUL SĂ VĂ ÎNTOARCEȚI LA DUMNEZEUL VOSTRU CREATOR - Carbonia, 19.05.2023

Fiii Mei:

·       este timpul să vă întoarceți la Dumnezeul vostru Creator.

·       Timpul care vine este cu suferința oamenilor în mâinile diavolului.

Nu priviți în jur: faceți-vă curaj și mergeți acolo unde sunt Eu!

Citiți Sfintele Scripturi, educați-vă în Cuvântul lui Dumnezeu!

Trăiți conform Sfintei Evanghelii!

Remediați acum că încă mai puteți, fiii Mei, uraganul va fi devastator: va lua totul!

Rugați-vă Duhului Sfânt!

Invocați Sfântul Meu Nume! Cereți binecuvântarea Mea!

Cereți-Mi iertare! Convertiți-vă de păcatele voastre, o, oameni, renunțați la satana!

Rugați-vă și postiți, faceți penitență: voi trăiți nepotrivit în păcat și nu vă pasă de sufletul vostru, îl urmați pe ticălosul care agită bunurile sale false și vă orbește cu luminile sale false! Ați căzut în plasa lui mortală și nu vă dați seama de nimic pentru că v-ați dăruit lui cu trup și suflet!

Bieți oameni! Eu, adevăratul vostru Dumnezeu, vă strig toată Iubirea Mea, mântuirea, dar voi nu vreți să-Mi ascultați Vocea: ați devenit surzi la chemarea Mea.

·       Mândria voastră vă determină să acționați împotriva Mea: îl apărați pe cel care în curând vă va face sclavii lui,

·       nu faceți nimic pentru a renunța la seducțiile lui,

·       vă compromiteți zi de zi,

·       îi preferați ispitele,

·       sunteți incapabili să vă luptați cu el,

·       vă zdrobește cu dinții lui de fier.

Ah, ce durere! Ce durere pentru Mine, fiii Mei: să vă văd atât de fragili, ...

v-a luat toate puterile, v-a supt sângele vital, v-a otrăvit.

Invocați-Mă în fragilitatea voastră și Eu voi interveni pentru a vă reda vigoarea!

Aveți inteligența de a spune "Destul"!

Doresc cu ardoare  salvarea voastră, după adevărata voastră libertate, o, oameni!

Acesta este momentul oportun să vă strigați durerea și să-Mi cereți salvarea.

Fiți curajoși: Eu nu aștept decât convertirea voastră pentru a interveni și a vă da ajutorul Meu. Amin.

https://colledelbuonpastore.eu/2023/05/20/e-ora-di-tornare-al-vostro-dio-creatore/

Un comentariu: