miercuri, 2 august 2023

Această ordine a evenimentelor semnalează venirea Mea, 26 iulie 2023, Shelley Anna

 Mesaj de la Domnul                          

Isus Cristos, Domnul și Mântuitorul nostru, Elohim spune:

Această ordine a evenimentelor semnalează venirea Mea pentru Mireasa Mea.

Căderea națiunilor a început pe măsură ce libertățile se deteriorează.

Cei nesăbuiți îi privesc pe cei care dețin autoritatea ca pe niște salvatori, închinându-se lor ca unor zei.

Persecuțiile persistă deoarece adversarul continuă încercând să modifice și să reducă la tăcere cuvântul Meu.

O religie mondială unică, cu propriile sale porunci, a prins rădăcini în inimile multora.

Războaiele și zvonurile de războaie încep să se intensifice, pe măsură ce conflictele se extind dincolo de granițele voastre, făcând ca întreaga lume să fie în război.

Elementele pământului sunt invocate și venerate, provocând o escaladare necontrolată a fenomenelor meteorologice severe.

Complotul diavolului împotriva omenirii este controlat de ierarhia sa de demoni care pregătesc calea pentru anticrist.

Oamenilor, treziți-vă din somnul vostru, vegheați și rugați-vă, întunericul coboară.

Nu lăsați ca oboseala să vă îndepărteze de chemarea voastră pe care am pus-o în voi. Avertizați poporul Meu să-și pregătească inimile, pocăindu-se de toate fărădelegile. Veniți sub Izvorul Meu de Milostivire și salvați-vă căci a sosit ceasul în care trebuie să alegeți unde vă veți petrece eternitatea.

Așa zice Domnul.

Confirmare din Scripturi

Eu ştiu că Răscumpărătorul meu este viu şi că, în cele din urmă, se va ridica peste ţărână.

Iob 19:25

https://afterthewarning.com/messages-from-heaven/shelley-anna/2023/july/27/these-orders-of-events-signal-my-coming/

Un comentariu:

  1. Doamne ajuta Amin ai mila de noi păcătoșii Amin Sfânta Maria Maica Domnului ajuta Amin ai mila de noi păcătoșii Facă se voia ta Amin

    RăspundețiȘtergere