joi, 24 august 2023

MESAJELE DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX din 19, 20, 21 și 22 august 2023

           SÂMBĂTĂ, 19 AUGUST 2023

Repostat: Cel mai malefic lider

    "În curând, cel mai malefic lider din toate timpurile va păși pe scena mondială. El va aduce multă persecuție poporului Meu, deoarece urăște tot ceea ce este de la Mine și va căuta să elimine chiar și Cuvântul Meu de pe pământ. El caută să își instaleze tronul și să Mă înlocuiască în inimile poporului Meu.

   Când persecuția va fi mare, Mă veți mai numi Doamne? Mă veți mai adora sau frica și îndoiala vă vor umple mintea? Vă veți abandona credința în Mine pentru alți dumnezei atunci când orice speranță pare pierdută în lume? Când nu voi putea răspunde la rugăciunile voastre (pentru că toate trebuie să se împlinească), voi rămâne Dumnezeul vostru sau vă veți întoarce la altul?

   Ilie a umblat în puterea Mea măreață în timpul unui conducător rău și a continuat să facă voia Mea și să proclame Numele Meu.

   Ce veți face voi? Când nu veți mai putea să vă hrăniți singuri? Când nu veți mai putea să-i hrăniți pe cei pe care îi iubiți? Ce veți alege?"

https://www.facebook.com/photo?fbid=601855008777529&set=a.403808015248897

DUMINICĂ, 20 AUGUST 2023

Repostat: Eu sunt Mângâietorul vostru, 25 august 2020

    "Eu sunt mângâietorul vostru. Eu sunt sfătuitorul vostru. Eu vă ofer tot ce aveți nevoie. Aveți încredere în Mine că voi face aceste lucruri așa cum spune Cuvântul Meu că voi face? Pentru mulți dintre copiii Mei, acum este timpul de a învăța încrederea.

   Dacă aveți încredere în Mine pentru a vă mângâia, de ce vă întoarceți la atât de multe alte lucruri pentru mângâiere? Proprii Mei copii caută orice altceva în afară de Mine atunci când vor alinare.

   Eu vă ofer cel mai înțelept sfat. De ce vă uitați la alții pentru a vă sfătui?

Atât de mult timp, copiii Mei au apelat la orice altceva în afară de Mine, dar acele alte lucruri vor fi îndepărtate pentru ca voi să învățați că Eu doresc să fiu totul pentru voi.

   Veniți la Mine. Experimentați pacea și starea de bine pe care vi le ofer. Sprijiniți-vă pe Mine și ascultați sfaturile Mele înțelepte pentru viață. Veți găsi o mare pace și bucurie în Prezența Mea."

https://www.facebook.com/photo?fbid=602337365395960&set=a.403808015248897

LUNI, 21 AUGUST 2023 - Fiecare presiune

"Se apropie o vreme în care dușmanul îi va urmări pe toți copiii Mei. El i-a pregătit pe cei răi să lucreze pentru el. Va aplica și va spori orice presiune pe care o poate exercita asupra vieților voastre, în încercarea lui de a vă convinge să renunțați sau să Mă negați. Nu-l lăsați să reușească, copiii Mei, pentru că dacă o faceți, vă pierdeți mântuirea și casa voastră cerească.

În tot ceea ce întâlniți, amintiți-vă că Eu sunt acolo - mergând cu voi, mângâindu-vă, ajutându-vă. Trebuie doar să credeți și să cereți ceea ce aveți nevoie."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=602784762017887&set=a.403808015248897

 MARȚI, 22 AUGUST 2023 - Învațați să Mă auziți

"Copiii Mei, voi vă umpleți timpul cu atât de multe lucruri, cu atât de mulți oameni și cu atât de multă activitate, încât aveți puțină pace. Vă mirați că nu Mă puteți auzi vorbind, dar Eu le vorbesc continuu tuturor copiilor Mei. Voi nu sunteți în stare să Mă auziți printre zgomote.

În timpul care va veni în curând, a Mă auzi va fi diferența dintre viață și moarte. Dacă vă veți face timp pentru Mine acum, în zilele voastre ocupate, vă voi învăța cum să Mă auziți vorbind și vă voi ghida în ceea ce va urma.

În timpul care va veni în curând, se va dezlănțui haosul, nu va fi liniște. Atunci nu veți putea învăța să Mă auziți."

https://www.facebook.com/photo?fbid=603362571960106&set=a.403808015248897

Un comentariu: