luni, 28 august 2023

MAREA FURTUNĂ ESTE PE CALE SĂ ÎNCEAPĂ - Carbonia, 23.08.2023

 Noaptea va fi rece și întunecată, urletul jaguarilor se va auzi pe tot Pământul; sunete necunoscute vor veni din cer și o voce va striga: Ajunge!!!

...Este timpul pentru lucruri noi și frumoase în iubire și bucurie.

Dumnezeu Tatăl, Atotputernicul Iahve, spune:

Creaturile Mele, o, voi care Mă urmați, voi care binecuvântați toate lucrurile în numele Tatălui vostru care este în Ceruri, voi care vă rugați și vestiți iminenta întoarcere a Fiului Omului, să știți cu adevărat că toate lucrurile sunt pregătite pentru intervenția Mea divină. Cine are urechi de auzit, să audă!!!

Pământul va fi pârjolit de foc, porțile cerurilor vor fi zguduite... deznădejdea va fi în toate colțurile Pământului. Omul nu va avea timp să se căiască pentru că este prea impregnat de veninul șarpelui blestemat.

De aceea, încă vă chem înapoi la Mine. Converiți-vă, o, oameni, convertiți-vă acum!

Marea furtună este pe cale să înceapă. Cine nu se va întoarce la Mine nu va găsi nici un refugiu! Eu sunt Calea, Adevărul și Viața: cine nu a crezut în Mine va trebui să înfrunte încercări de supraviețuire grele.

Mă uit din nou la această Omenire nepăsătoare, lipsită de bun simț, dependentă de păcat, gata să își bată joc de Dumnezeul său Iubire, Cel care a dat totul de la Sine pentru salvarea omului.

Oameni nenorociți ai Satanei, sfârșitul vostru a venit, numărați acum timpul care v-a mai rămas deoarece în curând veți fi închiși în iad, unde veți plânge și veți scrâșni din dinți pentru eternitate.

Tatăl, Fiul și Sfântul Duh, îmbrățișați de Sfânta Fecioară Maria, binecuvântează această Omenire și îi așteaptă trezirea cu o dragoste arzătoare. Amin.

Yahve.

https://colledelbuonpastore.eu/2023/08/25/sta-per-cominciare-la-grande-tempesta/

Un comentariu: