miercuri, 23 august 2023

AUTORUL VIEȚII SE ÎNTOARCE SĂ VĂ DEA VIAȚĂ! - Carbonia, 19.08.2023

Autorul Vieții se întoarce să vă dea viață! Fugiți de moarte, oamenilor! Întoarceți-vă la Tatăl vostru din Ceruri. Convertiți-vă acum, nu mai este timp de pierdut.

Cerul se va întuneca în curând și totul va fi învăluit în întuneric!

Diavolul va lua multe suflete, toate cele care nu Mă cunosc,... se va întâmpla brusc!

Iubitele Mele făpturi, Tatăl vostru este cel care vă revendică: viața voastră este în pericol; nu-i permiteți lui Satana să v-o fure.

Eu sunt pe cale să intervin: această istorie murdară a păcatului trebuie să se încheie, ... Eu sunt gata! Dreptatea Mea va fi mare.

Sărmani oameni, o voi care nu Mă ascultați, care încă vă mai bateți joc de Mine, care-i disprețuiți pe profeții Mei, care o jigniți pe Mama Mea, iată, cu adevărat vă spun: sarcasmul vostru a luat sfârșit. Preasfânta Fecioară va mai apărea încă puțin timp, după care Iadul se va dezlănțui pe Pământ.

Oameni cu puțină credință, vă spun: convertiți-vă! Adevăratul vostru Dumnezeu vă cheamă înapoi la Sine: nu ratați această șansă de mântuire! Timpul a trecut: a sosit ora Justiției Divine. Pocăiți-vă, o, oamenilor! Prosternați-vă în fața Mea, cereți-Mi iertarea cu o adevărată căință a inimii. Renunțați la Satana, la toate seducțiile sale. Pocăiți-vă în fața lui Isus Răstignit și implorați îndurare.

În Italia va avea loc o revoluție civilă: aceasta va aduce tulburări și dezastre.

Copiii Mei, o, voi care, cu inimile fremătând de dragoste pentru Mine, vă rugați neîncetat pentru intervenția Mea, iată, ochii voștri sunt pe cale să fie martori ai Dreptății Mele! Fiți mereu uniți cu Maria, în rugăciunea Sfântului Rozariu, ... uscați-i lacrimile!!! Ajutați-ne să salvăm suflete.

Vă binecuvântez.

Dumnezeu Tatăl, Atotputernicul Yahweh.

https://colledelbuonpastore.eu/2023/08/21/lautore-della-vita-torna-a-donarvi-la-vita/

2 comentarii: