duminică, 27 august 2023

MESAJELE DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX din 23 și 25 august 2023

MIERCURI, 23 AUGUST 2023 - Acolo unde aparțineți cu adevărat

"Unii dintre copiii Mei se luptă cu gândul de că-și vor pierde viața pământească.

Copiii Mei, oare nu știți? De ceea ce este greu de dezlipit, v-ați îndrăgostit. Oare nu v-am spus Eu? Nu iubiți lumea, căci în curând ea devine ceva ce nu mai puteți iubi. Și în curând va dispărea.

Doresc ca voi să vă îndreptați afecțiunea spre lucrurile de sus. Aici, în casa voastră cerească, totul este bine. Nu există moarte, nu există tristețe, nu există boală. Există doar lumină, iubire și pace. Aici este locul vostru și viața voastră pe pământ, oricât de măreață ar fi, nu se poate compara cu ceea ce am pentru voi aici."

https://www.facebook.com/photo?fbid=603851281911235&set=a.403808015248897 

VINERI, 25 AUGUST 2023 - Timpul întoarcerii voastre acasă

"Poporul Meu, sunteți atât de neliniștiți cu privire la ceea ce va urma. Va fi groaznic, cu siguranță - pentru cei care nu cred, dar pentru voi nu va fi nici pe departe atât de rău, pentru că vă voi îmbrăca și vă voi hrăni. Veți trece prin unele încercări și veți suferi persecuții, apoi, în curând, vă voi chema acasă la Mine și nu veți mai suferi.

Bucurați-vă, copii, căci timpul întoarcerii voastre acasă se apropie cu repeziciune. Tot cerul se bucură că în curând vă veți bucura de răsplata voastră."

https://www.facebook.com/photo?fbid=604805161815847&set=a.403808015248897

Un comentariu: