vineri, 11 august 2023

CA UN TRĂSNET DIN SENIN SE VA ÎNTÂMPLA O TRAGEDIE!!! - Carbonia, 08.08.2023

Copiii Mei, Eu sunt Dumnezeul vostru Creator, Eu sunt Cel care a creat totul.

În marea Mea îndurare, vin astăzi să vă chem înapoi la Mine: doresc să reînnoiesc în Mine tot ceea ce a fost murdărit de Rău, ard de dorința de a vă aduce pe toți înapoi în Mine, pentru ca voi să vă bucurați de Frumusețea Mea infinită în iubire și bucurie.

Fiți vigilenți, o, oameni, rugați-vă neîncetat în acest timp de mare rău.

Cereți intervenția Mea divină pentru a vă ajuta; fiți cu ochii îndreptați în sus, de unde va veni ajutorul.

În curând, cerul va deveni roșu și un nor întunecat va învălui o mare parte a Pământului:

Vor fi zile teribile pentru cei care nu s-au refugiat în Inima Imaculată a Mariei.

În ajunul Manifestării Mele voi trimite Îngerul Păcii pentru a avea grijă de poporul Meu!

Lucifer se află în ultima sa biciuire a răului: nu va mai dura mult până când va lansa ultimul său blestem asupra Pământului.

Poporul Meu, Poporul lui Dumnezeu, iată-Mă: sunt gata să arunc fulgerul mortal împotriva Răului.

Organizați cenacluri de rugăciune, fiți uniți cu Mine, nu vă fie teamă pentru că Dumnezeu va fi cu voi; aleșii Săi vor fi îmbrățișați de Iubire și nu vor avea de ce să se teamă.

Timpul sfârșitului se apropie cu repeziciune: oamenii sunt nepăsători, ei trăiesc mizând pe viitorul lor pe Pământ, își planifică vacanțele, nu-și dau seama că au ajuns la capătul drumului!

Lipsiți de discernământ, ei trăiesc supuși lui Satana, ei nu vor putea intra pe noul Pământ decât dacă se convertesc!

Convertirea voastră este urgentă, o, oameni: Dumnezeu așteaptă pocăința voastră, dorința arzătoare de a-l reîntâlni pe Tatăl vostru în voi.

Spania va trăi o mare durere.

Franța va fi prada vulturilor.

Inima Italiei va fi cucerită de dușman. Roma va arde!

Ieșiți de acolo, poporul Meu, ca să nu aveți aceeași soartă ca și cei răi:

Pământul se va opri în curând din rotația sa, mulți vor pieri, lucrurile de odinioară se vor schimba pentru a nu se mai întoarce niciodată.

Eu, Dumnezeu Tatăl, Atotputernicul Yahwe, vă îndemn să vă întoarceți la Mine: lăsați-vă salvați, copiii Mei, renunțați la păcat, întoarceți-vă la viața adevărată în Dumnezeu, o viață nouă vă așteaptă pentru a vă onora cu Iubirea Mea, cu Totul Meu pentru voi. Veți găsi ușile lumii noi deschise numai dacă v-ați întors la Mine.

Apropiați-vă, Cerul freamătă în așteptarea de a vă dărui viața în Sine, deschideți-vă inimile către Cel care vă așteaptă cu o iubire infinită.

Sunteți la sfârșitul unei lumi vechi de păcat, viața nouă vă va oferi fericirea veșnică în iubire și bucurie dacă acceptați să vă salvați, întorcându-vă la Dumnezeul vostru Creator.

Yahwe.

https://colledelbuonpastore.eu/2023/08/09/come-un-fulmine-a-ciel-sereno-si-manifestera-la-tragedia/

Un comentariu: