marți, 15 august 2023

ASCULTĂ, ISRAEL! SHEMÀ ISRAEL! (שמע ישראל, "ASCULTĂ, ISRAEL") Carbonia, 9.08.2023

Vă întreb, popor nerecunoscător:

·         unde vă veți duce fără Dumnezeul vostru Creator?

·         pe cine veți căuta în luptă?

·         unde vă veți așeza capul când totul va fi în distrugere?

·         când vă va lipsi pământul de sub picioare?

·         veți avea puterea să strigați în sfârșit Sfântul Meu Nume?

Sărmani oameni, v-ați amăgit că vă jucați cu Mine, dar EU SUNT!!! Acest lucru, încă nu l-ați realizat voi! Lucifer își bate joc de voi, dar nu puteți înțelege pentru că sunteți manevrați de el, sunteți ca niște marionete în mâinile lui.

Iubiți copii, Dumnezeul vostru este cel care vă vorbește! Shema Israel! ... Ascultă, Israel!

Poporul Meu, poporul Meu iubit! Întoarceți-vă la viață, ridicați-vă împotriva răului, renunțați la păcat!

Copiii Mei, când vă este greu să vă ridicați din această mizerie a Satanei, cereți-Mi ajutorul, chemați-Mă Tată și Eu voi interveni.

Luna este pe cale să devină roșie ca sângele, orașele vor cădea pradă celor răi, pe străzile Pământului va curge sânge în râuri.

Ridicați-vă, oamenilor! Ieșiți din toropeala care vă stăpânește sufletele: a sosit ceasul renașterii voastre. Voi fi milostiv cu cei care Îmi cer iertare cu adevărată căință a inimii.

Anotimpul durerii înfruntă cu cruzime cu această Umanitate: îngenuncheați în fața Mea, cereți intervenția Mea pentru a vindeca tot răul.

Copiii Mei, recunoașteți-Mă ca fiind Dumnezeul vostru, Creatorul vostru, singurul vostru Bine!

Sărmanii oameni, în curând, nu veți avea unde să vă odihniți capetele... Treziți-vă! Întoarceți-vă repede la Mine.

Eu vă binecuvântez.

Jahwe

https://colledelbuonpastore.eu/2023/08/11/ascolta-israele-shema-israele-שמע-ישראל-ascolta-israele/

Un comentariu: