luni, 14 august 2023

Shelley Anna, 5 și 6 august 2023

 Instrucțiuni de la Domnul, 5 august 2023

Iisus Hristos Răscumpărătorul nostru spune:

Binecuvântați-vă casa cu apă sfințită pentru a ține răul la distanță. Spiritele înșelătoare din afara tărâmului meu de protecție pot intra dacă sunt invitate. Alții, care au fost primiți în casa voastră, pot aduce cu ei spirite înșelătoare care sunt atașate de ei, iar negativitatea lor rea va afecta pe toți care locuiesc în ea. Curățați-vă casa cu apa Mea Sfântă Binecuvântată și răul va fugi de voi. Spiritele înșelătoare stau și așteaptă orice ocazie pentru a intra înăuntru. Alungați de la voi acești demoni în numele Meu. Îngerii Mei vă vor proteja. Rămâneți ascunși sub scutul Meu de protecție, în Inima Mea Sfântă.

Așa vorbește Domnul.

 Mama noastră Sfântă spune:

Da, copiii mei. Ascultați instrucțiunile Fiului meu. Spirite înșelătoare sunt peste tot în jurul vostru căutând căi de a stinge lumina din voi. Păziți-vă cu toată armura lui Dumnezeu. Ridicați-vă armele spirituale, iar rugăciunile voastre să fie neîncetate. Căci zilele sunt rele. Rozariul meu de lumină vă va ajuta să vă ghidați pe drum, îndreptându-vă mereu spre Fiul meu. Rămâneți ascunși în Sfintele Inimi, a Fiului meu și a mea.

Așa vorbește iubita voastră Mamă. 

 Îmbrăcaţi-vă cu armura lui Dumnezeu ca să puteţi sta în picioare în faţa înşelătoriilor diavolului Efeseni 6:11

Căci noi nu avem o luptă împotriva sângelui şi trupului, ci împotriva conducătorilor, împotriva autorităţilor, împotriva puterilor acestei lumi a întunericului, împotriva duhurilor răului care sunt în înălţimi! Efeseni 6:12

https://afterthewarning.com/messages-from-heaven/shelley-anna/2023/august/09/instructions-from-the-lord/

 Acest întuneric va stinge lumina falsă, 6 august 2023

Iată Mirele vine repede! Acest Întuneric va stinge lumina falsă!

Iisus Hristos, Domnul și Mântuitorul nostru, Elohim spune:

Iată că vin repede, cu întunericul sub picioarele Mele, un întuneric care va fi aruncat pe pământ când voi smulge lumina adevărului și a iubirii Mele din această lume nepocăită și voi lua la Mine pe iubita Mea mireasă care a vegheat cu credincioșie și și-a pregătit inima pentru Mine, fiind un exemplu al credinței ei în Mine pentru ca toată lumea să vadă.

Nu disperați, iubiții Mei, Eu nu v-am abandonat!

Așa vorbește Domnul.

 Confirmare din Scriptură

 A aplecat cerurile şi s-a coborât şi negura era sub picioarele lui. Psalmul 18:10

https://afterthewarning.com/messages-from-heaven/shelley-anna/2023/august/09/this-darkness-will-extinguish-the-false-light/

Un comentariu: