duminică, 20 august 2023

MESAJELE DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX din 15, 16, 17 și 18 august 2023

 MARȚI, 15 AUGUST 2023 - Amintiți-vă de purificarea Mea

"Copiii Mei, în timp ce pășiți în această perioadă a judecăților, să știți că Eu sunt cu voi. În orice situație, străduiți-vă să faceți ceea ce este corect, conform Cuvântului Meu sfânt. Nu faceți compromisuri de niciun fel.

În situațiile dificile, amintiți-vă de focul Meu purificator și răspundeți în consecință, astfel încât să puteți fi chemați mai repede acasă la Mine.

Nu căutați lucrurile lumii. Nu căutați să fiți acceptați în lume. Țineți-vă ochii la Mine, Mântuitorul vostru, și la casa voastră cerească, și toate alegerile voastre vor fi mai ușor de făcut.

Nu vă temeți. Umblați îndeaproape cu Mine și Eu vă voi călăuzi prin tot ceea ce va urma."

https://www.facebook.com/photo?fbid=599816642314699&set=a.403808015248897

MIERCURI, 16 AUGUST 2023 - Vă voi ajuta să o schimbați

"Copiii Mei subestimează puterea credinței lor. Copii, dacă doar veți crede cu adevărat în Mine, dacă veți crede cu adevărat, nimic nu vă va fi imposibil.

Eu sunt un Dumnezeu puternic și capabil să am grijă și să protejez tot ceea ce aveți. Dar puteți crede că voi face acest lucru?

Examinați-vă credința. Dacă găsiți necredință în inima voastră, predați-Mi-o Mie.

Eu vă voi ajuta să o schimbați".

https://www.facebook.com/photo/?fbid=600291525600544&set=a.403808015248897

JOI, 17 AUGUST 2023 – Veți rezista? 

"În perioada de lipsuri care se apropie, veți fi nevoiți să faceți multe alegeri. În fiecare zi, trebuie să alegeți încă de pe acum cărui dumnezeu îi veți sluji. Trebuie să Mă alegeți pe Mine, sau trebuie să alegeți un altul.

În acel timp în care hrana va lipsi, pe cine veți alege? Îl veți alege pe Dumnezeul pântecelui vostru care vă hrănește și vă fură sufletul? Sau Mă veți alege pe Mine, Mântuitorul care vă dăruiește gratuit viața veșnică, chiar dacă nu aveți hrană? Veți îndura foamea și disconfortul pentru Numele Meu?

Dușmanul Meu v-a întins multe capcane în acest timp, poporul Meu. Trebuie să fiți foarte vigilenți cu fiecare alegere pe care o faceți pentru a nu fi prinși în capcanele lui."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=600760982220265&set=a.403808015248897

VINERI, 18 AUGUST 2023 - Eu sunt Calea, Adevărul și Viața

"Pe măsură ce haosul se ridică în această perioadă, doar poporul Meu va avea parte de pace, doar poporul Meu care umblă în devotament total față de Mine. Doar cei care Mă cunosc și Mă slujesc vor cunoaște pacea.

Mulți din jurul vostru vor renunța sau vor ceda șoaptelor inamicului, deoarece nu Mă cunosc pe Mine ca fiind providența lor. Frica îi va cuprinde pe cei care M-au respins atât de mult timp.

Dușmanul are un plan pentru a face ca drumul său să pară drept. El va face ca drumul său să pară avantajos pentru omenire. Numai adevărații Mei copii vor vedea amăgirea lui. Legile adoptate împotriva voastră vor face ca calea dușmanului să pară singura cale.

Dar copiii Mei adevărați știu că Eu sunt calea, adevărul și viața. Nu vă temeți, copii, pentru că voi arăta o foarte mare îndurare față de cei care Mă slujesc."

https://www.facebook.com/photo?fbid=601314435498253&set=a.403808015248897

Un comentariu: