luni, 7 august 2023

MESAJELE DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX din 29, 30 și 31 iulie 2023

 SÂMBĂTĂ, 29 IULIE 2023

Repostat: Separări, 17 noiembrie 2021

 "Copiii Mei încep să experimenteze separări aparte de unii dintre cei pe care îi iubesc. Nu vă împotriviți acestor despărțiri, căci ele sunt după planul Meu, pentru ca Eu să vă binecuvântez și mai mult în absența lor și pentru a-i pregăti pe ei pentru Tribulația care urmează. Voi v-ați rugat ca Eu să-i schimb, acum eliberați-i pentru ca Eu să-i pot schimba.

Eliberați-i Mie și nu mai încercați să îi salvați de propriile lor acțiuni. Eliberați-i și permiteți-Mi să vă mângâi, căci Eu știu ce este cel mai bine pentru ei acum. Ei nu vor fi suficient de puternici pentru a supraviețui la ceea ce va urma dacă nu mi-i eliberați Mie acum. Când încercați să le împiedicați orice luptă, ei nu mai au nevoie de Mine.

Continuați să vă rugați pentru ei și pentru ceilalți pierduți ai Mei, pentru ca Eu să îi salvez înainte de a fi prea târziu, copiii Mei, căci timpul este cu adevărat esențial acum. Dușmanul sufletelor voastre și-a intensificat atacurile într-o încercare disperată de a fura mai multe suflete pentru împărăția sa în acest ultim ceas. Nu încetați să vă rugați pentru cei dragi vouă, pentru ca încercările lui să nu reușească."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=591413116488385&set=a.403808015248897

DUMINICĂ, 30 IULIE 2023

Repostat: Moduri pe care nu vi le-ați putea imagina niciodată, 19 noiembrie 2021

 "Copiii Mei, v-am avertizat în legătură cu despărțirile viitoare de unii dintre cei dragi vouă. Pe măsură ce aceste separări vor avea loc, ele se vor întâmpla în moduri pe care nu vi le-ați fi putut imagina niciodată.

Unele dintre aceste despărțiri vă vor aduce multă suferință. Aduceți-Mi durerea voastră și Eu o voi purta pentru voi. Unele dintre aceste despărțiri sunt permise pentru ca Eu să-mi pot muta copiii în locuri mai sigure, pentru ca voi să puteți lucra un pic mai mult timp pe pământ. Nu vă temeți, copiii Mei, căci am totul sub control.

Lumea devine din ce în ce mai periculoasă pe zi ce trece pentru copiii Mei. În curând voi veni după voi și vă voi aduce acasă la Mine."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=591902773106086&set=a.403808015248897

LUNI, 31 IULIE 2023 - Pregătirea cea mai necesară

 "Mulți dintre copiii Mei se pregătesc pentru ceea ce va urma, dar voi vă concentrați asupra lucrurilor greșite, copii. Eu vă pot hrăni în vreme de foamete, nu am hrănit Eu poporul Meu Israel în vreme de lipsă? Pot să-i hrănesc și pe copiii voștri. Nu trebuie să planificați unde veți merge, nu am condus Eu poporul Meu Israel? Știți unde este în siguranță în acel timp?

Copiii Mei, pregătirea cea mai necesară pentru tot ceea ce va veni este să cunoașteți Cuvântul Meu sfânt, și să-l cunoașteți bine. Nu pierdeți timpul făcând provizii de bunuri lumești, căci sunteți în lumea în care hoții intră și fură. În schimb, depozitați comoara Cuvântului Meu în inimile voastre, căci cu ea puteți obține orice altceva aveți nevoie.   

https://www.facebook.com/photo/?fbid=592402319722798&set=a.403808015248897

Un comentariu: