luni, 21 august 2023

IISUS SE ÎNTOARCE – Carbonia, 16.08.2023

Eu sunt Sfânta Fecioară, Mama lui Isus și Mama voastră.

Iubiți copii ai Domnului Dumnezeului vostru, fiți pregătiți: o surpriză va veni de Sus.

Tatăl vostru din Ceruri dorește cu ardoare să vă reunească cu El. Fiți puri, copiii mei. Nu vă alăturați lumii; lăsați lumea să-i înghită pe necredincioși, pe idolatri, pe trădătorii credinței.

Este urgent ca omul să se întoarcă la Creatorul său pentru a beneficia de intervenția Sa salvatoare.

Abandonați-vă voinței Creatorului vostru: viața pe acest Pământ este pe cale să-și schimbe aspectul, tot ceea ce aparține lui Dumnezeu va fi salvat, în timp ce restul va arde; va avea loc marea purificare.

Eu, Sfânta Fecioară, vin la voi pentru a vă aduce ajutorul meu: ascultați-mă pentru ca eu să vă dau înțelepciune și cunoaștere.

Darurile Duhului Sfânt vor fi acordate tuturor copiilor lui Dumnezeu: ei vor umbla după legile Sale, vor fi călăuziți și instruiți de Dumnezeu Însuși, astfel încât Planul de Mântuire să fie împlinit.

E timpul să Îl cinstiți pe Dumnezeu Tatăl, pe Atotputernicul Yahwe, pentru ca binecuvântarea Sa să vină asupra voastră.

Copiii mei, Isus se Întoarce: în curând se vor deschide porțile Raiului!

Îl veți vedea coborând pe un nor: ... așa cum primii Săi apostoli L-au văzut urcând, așa și voi, noua generație, Îl veți vedea revenind.

El va apărea strălucind de o lumină infinită și îi va acoperi pe toți copiii Săi cu Iubirea Sa infinită; ei vor dobândi transfigurarea în El.

Iubiții mei copii, rugați-vă Sfântul Rozariu împreună cu mine, uniți-vă cu mine, Eu sunt Corăscumpărătoarea, Eu sunt Ghidul vostru, Eu sunt cea care va zdrobi capul șarpelui antic.

Iubiții mei copii, cei care vor urma cu sfințenie voința lui Dumnezeu Tatăl, dându-Mi ascultare, vor primi harul de a îmbrățișa noua viață adevărată în Viață!

Bucurați-vă, iubiți ai Tatălui vostru, cântați noul cântec al iubirii.

Timpul vechi se va încheia acum pentru a-l trăi pe cel nou în fericirea lui Dumnezeu!

Vă binecuvântez, vă acopăr cu mantia mea!

Vă învăț Lucrurile lui Dumnezeu, pentru ca Dumnezeu să vă recunoască fiind ai Săi.

Amin!

https://colledelbuonpastore.eu/2023/08/20/gesu-e-al-suo-ritorno/

Un comentariu: