duminică, 6 august 2023

Treziți-vă din somnul vostru, 1 august 2023, Shelley Anna

 Un mesaj de la Domnul

Isus Cristos, Domnul și Mântuitorul nostru, Elohim spune:

Treziți-vă din somnul vostru și fiți vigilenți, pregătindu-vă pentru ceea ce premerge anticristului. Profeții falși abundă umplând pământul în acest capitol final al ultimei generații. Cu intențiile rele ale cornului mic, ei îi pregătesc calea pentru împărăția sa, unde scaunul lui Petru va fi răsturnat.

Feriți-vă de cei care impresionează cu învățături religioase prin cuvinte elocvente. Aceste învățături sunt amestecate cu minciuni.

Iubiții Mei, în timp ce se anunță penurie de alimente, să nu vă temeți, pentru că Eu sunt furnizorul vostru.

Continuați să-i recunoașteți pe Îngerii Mei pe care vi i-am desemnat pentru a vă conduce spre Providența Mea.

Iubiții locuitori ai Inimii Mele, priviți spre ceruri căci răscumpărarea voastră se apropie.

Așa vorbește Domnul.

Confirmare din Scripturi

Mai mult decât tot ce păzeşti, ocroteşte-ţi inima, căci din ea [ies] izvoarele vieţii! Proverbe 4:23

Nu vă îngrijoraţi pentru nimic şi, în orice împrejurare, cerând cu insistenţă prin rugăciune, cu mulţumire, să fie făcute cunoscute cererile voastre lui Dumnezeu! Filipeni 4:6

Domnul este refugiul celui asuprit, refugiu în vreme de strâmtorare. Cei care cunosc numele tău se încred în tine, căci Tu nu-i părăseşti pe cei care te caută pe tine, Doamne. Psalmi 9:9-10

Am privit cu atenţie coarnele şi, iată, un alt corn mic a ieşit din mijlocul lor; trei coarne dintre cele dinainte au fost smulse dinaintea lui. Și, iată, în cornul acesta erau ochi ca ochii de om şi o gură care vorbea mult! Daniel 7:8

https://afterthewarning.com/messages-from-heaven/shelley-anna/2023/august/03/awaken-from-your-slumber/

Un comentariu: