miercuri, 30 august 2023

MESAJELE DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX din 27 și 28 august 2023

 DUMINICĂ, 27 AUGUST 2023

Repostat: Călăuzire, 2 ianuarie 2017

"Fiți atenți la semnele care vă arată că vă conduc departe de locul în care vă aflați. Este imperativ să puteți citi semnele atunci când vă ghidez în această perioadă.

Israeliții au urmărit stâlpul de foc și au știut când să se deplaseze. Ei au văzut stâlpul de nori. Ei au avut hrană din mâna Mea. Eu i-am protejat în timp ce rătăceau. Eu știu unde sunt pericolele din jurul vostru. Numai Eu știu ce va veni și când. Doresc să-Mi protejez poporul Meu până când va veni timpul să vă întoarceți acasă la Mine.

Acolo unde sunt Eu, acolo va fi pace. Dacă nu aveți pace, căutați fața Mea pentru a ști dacă locul în care vă aflați este dorința Mea pentru voi. Dacă acolo unde vă aflați nu este locul unde ar trebui să fiți, veți vedea semne că ar trebui să plecați de acolo. Fiți atenți căci Eu vă călăuzesc spre siguranță".

https://www.facebook.com/photo/?fbid=605811641715199&set=a.403808015248897

LUNI, 28 AUGUST 2023 - Ce fel de Dumnezeu

"Copiii Mei prețioși, ați mers cu Mine ani de zile. Cum se face că aveți atât de puțină încredere în Mine? Cum puteți să-mi încredințați eternitatea, dar nu și prezentul vostru?

Credeți că nu pot să vă ofer ceea ce aveți nevoie sau că nu doresc? Credeți că v-aș trimite în altă parte și că nu v-aș îngriji acolo? Ce fel de Dumnezeu v-ar abandona în acest fel? Eu nu sunt un astfel de Dumnezeu.

Examinați-vă credința și corectați-vă necredința. Eu sunt întotdeauna pentru voi".

https://www.facebook.com/photo?fbid=606261748336855&set=a.403808015248897

Un comentariu: