sâmbătă, 12 august 2023

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU ISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX din 6, 7, 8 august 2023

DUMINICĂ 6 AUGUST 2023

REPOSTAT: LUNI, 27 DECEMBRIE 2021 - Despărțiri sigure

"Eu fac separările sigure. Eu trasez liniile de despărțire și le fac mai largi. Vă dau ocazia să vedeți cine este cu adevărat pentru voi și cine va fi împotriva voastră în acest timp. Foarte puțini sunt pentru voi, copiii Mei.

Voi schimba circumstanțele pentru a-i face pe cei despre care doar credeți că sunt pentru voi să își dezvăluie adevărata față, pentru ca voi să știți că nu aveți sprijinul lor. Voi face ca ceea ce este ascuns în întuneric să fie dezvăluit în beneficiul tuturor copiilor Mei.

În vremuri de război, este important să știi cine este de partea ta și, mai ales, cine nu este. Nu vă fie teamă. Fiți vigilenți. Fiți atenți. Rugați-vă.

Nu vă temeți, copiii Mei, pentru că, indiferent cine vă abandonează, Eu nu vă voi părăsi și nu vă voi abandona niciodată. Eu sunt adăpostul vostru, refugiul vostru și turnul vostru puternic în acest timp de război.

https://www.facebook.com/photo?fbid=595320552764308&set=a.403808015248897

LUNI, 7 AUGUST 2023 - Despărțiți, apoi despărțiți și mai mult

"Am văzut ceea ce părea a fi o filtrare. Oamenii erau filtrați. Apoi au fost filtrați și mai mulți din grupul rămas. Apoi procesul s-a repetat din nou și din nou, așoi iar din nou, grupul devenind de fiecare dată mai mic.

Fac separările sigure. Îi separ pe Aleșii Mei, apoi separ, mai separ încă puțin, până când voi avea un grup mic, dar ales, care poate finaliza ultima lucrare pentru Mine în acest timp.

Aveți răbdare, micuții Mei. Nu veți fi toți aleși. Doar cei care pot supraviețui cuptorului suferinței câștigă acest titlu și aceste privilegii, dar există suficientă muncă pentru toți cei care vor depune efort în numele Meu."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=595807176048979&set=a.40380801524889

MARȚI, 8 AUGUST 2023 - Fără teamă

Copiii Mei se chinuie sub separare.

Copii, știu că îi întristați pe unii dintre cei de care ați fost despărțiți, dar în curând veți înțelege perfect de ce am aranjat așa. În lume vin multe lucruri pe care nu le cunoașteți, iar cei pe care i-ați avut în preajmă ar deveni un pericol grav pentru voi, iar voi pentru ei.

Fixați-vă privirea asupra casa voastră cerească, căci sunteți mai aproape de ea ca niciodată. Timpul care v-a mai rămas pe pământ este foarte scurt acum și în curând veți fi aici cu Mine. Viețile voastre nu sunt decât un abur.

Terminați-vă cursa cu curaj și îndrăzneală. Rostiți Numele Meu fără teamă, căci Eu sunt cu voi atunci când o faceți.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=596323932663970&set=a.403808031915562 

Un comentariu: