duminică, 1 octombrie 2023

MESAJELE DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX din 26, 27 și 28 septembrie 2023

MARȚI, 26 SEPTEMBRIE 2023 - Așteptând

Copiii Mei, voi nu sunteți buni la așteptare. Doresc ca voi să Mă așteptați cu mare bucurie, știind că nu vă dezamăgesc niciodată. Doresc să Mă așteptați cu mare credință, căci Eu răspund întotdeauna. Doresc să Mă slujiți în timp ce așteptați, știind că acest lucru Îmi aduce o mare bucurie Mie și vouă mari binecuvântări.

Nu vă temeți de ceea ce vine. Bucurați-vă că în curând răul va fi distrus și veți fi acasă cu Mine. Veți fi alături de toți cei care au plecat înaintea voastră și care acum fac parte din marea ceată a mărturisitorilor care vă încurajează în mersul vostru zilnic.

Folosiți-vă timpul cu folos, căci în curând nu va mai fi timp și nu vor mai exista șanse de a face ceea ce trebuie făcut.

NOTĂ: Nu sunt sigur ce a vrut să spună El prin "ceea ce trebuie făcut".

https://www.facebook.com/photo/?fbid=621193936843636&set=a.403808015248897

MIERCURI, 27 SEPTEMBRIE 2023 - Vânturile

 "Vânturile judecății Mele se vor abate în curând peste America. Pregătiți-vă, copiii Mei, pentru că va fi un vuiet foarte puternic.

Aceste vânturi vor aduce neliniște și multe schimbări odată cu ele, la care nu vă așteptați în acest moment. Fiți liniștiți, Eu sunt în aceste schimbări. Nu toate schimbările sunt de la Mine, dar Eu le cunosc și am rânduit deja dispozițiile celor care Mă urmați.

Dacă le veți valorifica, există multe ocazii în acest timp pentru copiii Mei de a le spune altora despre marea Mea iubire pentru ei. Dacă vă veți lua ochii de la ceea ce se întâmplă în lumea din jurul vostru și vă veți statornici să Mă slujiți mai deplin, puteți conduce suflete la Mine în acest vuiet.

Statorniciți-vă să valorificați acest timp, căci timpul este foarte scurt acum.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=621720266791003&set=a.403808015248897

JOI, 28 SEPTEMBRIE 2023 – Pregătiți-vă inima

"Copiii Mei, în acest timp doresc ca voi să nu fiți absorbiți de lume. Doresc ca voi să nu fiți absorbiți de activitățile voastre zilnice. Doresc ca voi să vă concentrați asupra slujirii Mele în aceste ultime zile, deoarece multe suflete vor fi în curând pierdute pentru totdeauna în favoarea inamicului, dacă copiii Mei nu vor da mărturie acum.

Pregătiți-vă inima nu doar să Mă urmați, ci și să arătați celorlalți care nu Mă cunosc harul care vi s-a arătat vouă. Vorbiți-le despre marea Mea dragoste pentru ei. Conduceți-i la tronul Meu, ajutându-i să se mântuiască.

Nu știți că tot ceea ce vă doriți poate fi al vostru dacă Mă veți sluji doar în acest fel?".

https://www.facebook.com/photo/?fbid=622233796739650&set=a.403808015248897

Un comentariu: