miercuri, 4 octombrie 2023

CEASUL ESTE TÂRZIU; FULGERE DIN CER VOR CĂDEA, PĂMÂNTUL VA FI ARS DE FOC – Carbonia, 01.10.2023

Celor care au ingerat din greșeală alimente modificate genetic, le spun: spălați-vă în Sângele Meu Prețios. Spălați-vă în Sângele Meu Prețios, copiii Mei: Eu sunt Cel care purifică toate lucrurile: rugați-vă Coronița Prețiosului meu Sânge, implorați Milostivire Mea.

Potirul Meu este vărsat. A sosit timpul transfigurării aleșilor Mei; cei nelegiuiți vor pieri, în timp ce Fiii Mei vor fi înălțați la Mine, și "noi" vor fi toate lucrurile.

Căutați-Mă în inimile voastre: iubiți-Mă, adorați-Mă, vorbiți-Mi, împărtășiți totul cu Mine,  prosternați-vă la picioarele Crucifixului și trăiți în sfințenie.

Caritatea Mea a fost mare pentru voi: m-am dat pe Mine Însumi pentru mântuirea voastră, dar acest Sacrificiu al Meu a fost ignorat de mulți!

Iată-Mă din nou la voi, o, oameni, am venit să vă dau din nou viață: dacă veți accepta să vă întoarceți la Mine, Eu, Dumnezeul vostru Creator, vă voi salva.

Mi-e sete de voi, copiii Mei, tânjesc după voi, voi sunteți creaturile Mele!

Iubiților, ați avut Paradisul să îl locuiți... dar l-ați respins!

Ați căzut în capcana dușmanului, v-ați lăsat orbiți de luminile lui false: v-a cumpărat inimile cu minciuni, ați căzut în capcana lui. El v-a făcut surzi la chemarea Mea de iubire, orbi la lucrurile cerești, v-a manevrat ca pe niște marionete în mâinile sale, continuă să vă amăgească, iar voi credeți în el și nu mai credeți în Mine.

Ora este târzie: fulgere din cer vor cădea, Pământul va fi pârjolit de foc, tot ce este necurat va cădea, nu se va mai ridica niciodată!

Aveți grijă, oamenilor! Cuvântul Meu este Unul și ... "Unul" ... va rămâne pentru totdeauna!

Pocăiți-vă la chemarea Mea la mântuire, nu fiți nesăbuiți: mânia Mea va fi teribilă asupra trădătorilor!

Ascultați-i pe profeții Mei: prin ei vă trimit Cuvântul Meu!

Maica Mea Preacurată se manifestă în lume pentru ca voi să fiți mântuiți!

Acum, liniștea Cerului va așterne peste Pământ și întunericul va fi devastator.

Fiți atenți la aceste cuvinte ale Mele, căci sunt cuvinte de adevăr.

Convertiți-vă...acum!!!

https://colledelbuonpastore.eu/2023/10/03/lora-e-tarda-le-folgori-dal-cielo-cadranno-la-terra-sara-arsa-dal-fuoco/

Un comentariu: