joi, 12 octombrie 2023

Eliberarea voastră se apropie, 1 octombrie 2023, Shelley Anna

 În timp ce penele aripilor angelice mă acoperă, îl aud pe Sfântul Arhanghel Mihail spunând:

Spiritul anticristului se manifestă în vase trupești, unul în special care va fi capul autorității.

ÎN TIMPUL MARELUI NECAZ

După domnia sa de pace, (care va fi o pace falsă), va începe tirania sa. Semnul său de damnare va fi activat, sufletele condamnate vor deveni apoi vase pentru spiritele demonice care așteaptă să fie dezlănțuite.

Eu, Sfântul Mihail vă voi apăra de îngerii căzuți care domină în lumea păcătoasă, care își însușesc autoritatea pământească.

Sufletul vostru este apărat de Duhul Sfânt care locuiește în voi. Eu aduc Protecția Domnului care vă înconjoară în acest ceas întunecat.

NU VĂ TEMEȚI, IUBIȚI LOCUITORI AI INIMII LUI CRISTOS,

Refugiul vostru sigur este asigurat în Inima Sfântă a lui Isus Cristos, care vă va izbăvi de mânia care va veni!

Rugăciunile voastre să fie neîncetate Rugați-vă Rozariul de lumină al Maicii noastre binecuvântate, care risipește întunericul ,și îi conduce pe cei pierduți la Isus Cristos, unde Mântuirea este asigurată.

Eu sunt gata cu mulțimi de îngeri să vă apăr de răutatea și capcanele diavolului ale cărui zile sunt puține la număr.

Așa vorbește Apărătorul vostru vigilent.

 Confirmare din Scripturi

Multe rele [se abat] peste cel drept, dar Domnul îl eliberează din toate. Psalmi 34:19

Orice cuvânt al lui Dumnezeu este încercat; el este scut pentru cei care-şi caută refugiu în El. Proverbe 30:5

Călăuzeşte-mă în adevărul Tău şi învaţă-mă, căci Tu eşti Dumnezeul mântuirii mele şi pe Tine te-am aşteptat ziua întreagă! Psalmi 25:5

Cuvântul Tău e făclie pentru paşii mei şi lumină pentru cărările mele. Psalmi 119:105

Copii, voi sunteţi de la Dumnezeu şi i-aţi învins pe aceştia, pentru că cel care este în voi este mai mare decât cel care este în lume. 1 Ioan 4:4

https://afterthewarning.com/messages-from-heaven/shelley-anna/2023/october/02/your-deliverance-draws-nigh/

Un comentariu: