luni, 9 octombrie 2023

Inimile vor fi înviorate, 27 septembrie 2023, Shelley Anna

Isus Cristos, Domnul și Mântuitorul nostru, Elohim spune:

Cerul va fi luminat ca un tăciune roșu în amintirea Izvorului Meu de Milostivire, adică a Sângelui Meu care a fost vărsat pentru voi.

Inimile vor fi înviorate, aducând o mare recoltă.

Eu voi înviora inimile și toți cei care Mă primesc ca Domn și Mântuitor vor fi schimbați într-o clipită, astfel încât să se unească cu Mine.

În timp ce voi coborî cerurile pentru a-Mi primi mireasa, întunericul se va lăsa, plânset și scrâșniri de dinți vor umple întunericul, un întuneric gros care va fi simțit.

Veniți la Mine cu o inimă umilă și căită, pocăindu-vă de toate păcatele și primiți Milostivirea Mea care este pentru toți.

Așa vorbește, Domnul.

📖 Confirmare din Scripturi 📖 

De la marginile pământului, pe tine te chem când inima mi-e cuprinsă de nelinişte; călăuzeşte-mă la stânca la care nu pot să mă duc! Psalmi 61:2

Căutaţi-L pe Domnul cât timp se lasă găsit, chemaţi-L cât timp este aproape! Isaia 55:6

Isus le-a vorbit din nou: „Eu sunt lumina lumii. Cine Mă urmează nu umblă în întuneric, ci va avea lumina vieţii”. Ioan 8:12

Voi întuneca peste tine toți luminătorii care luminează cerul

și voi pune întuneric peste țara ta – cuvântul Domnului Dumnezeu. Ezechiel 32:8

https://afterthewarning.com/messages-from-heaven/shelley-anna/2023/october/02/hearts-will-be-quickened/

Un comentariu: