duminică, 22 octombrie 2023

MESAJELE DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX din 10, 11 și 12 octombrie 2023

MARȚI, 10 OCTOMBRIE 2023 - Dacă credeți

"În Renașterea Recoltei Mele finale, căsniciile destrămate vor fi vindecate și așezate pe un făgaș nou. Soții despărțiți și răzvrătiți se vor întoarce brusc la Mine, iar căsniciile vor fi reînnoite și chiar mai puternice decât la începuturile lor.

Cei care sunt sterili se vor ruga pentru ei și vor concepe. După ani de zile în care au încercat tot ce poate oferi omul, le voi deschide pântecele și vor concepe.

Banii vor fi transferați de la oamenii necredincioși către cei care lucrează pentru Mine și care au nevoie de finanțare.

Oriunde există un gol în poporul Meu, Eu îl voi umple. Veți avea ceea ce aveți nevoie, dacă credeți în Mine."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=628444679451895&set=a.403808015248897

MIERCURI, 11 OCTOMBRIE 2023 – Alegeți o parte

"Copiii Mei, în curând economia voastră se va schimba radical, și nu în bine. În acest timp, doresc ca voi să vă pregătiți să treceți prin aceste provocări.

În Cuvântul Meu sfânt puteți găsi tot ce aveți nevoie pentru a vă suplini nevoile în acel timp.

Puteți avea încredere în Mine că voi avea grijă de voi atunci? Veți avea cu adevărat încredere în Mine? Multe locuri de muncă vor dispărea în acea perioadă, deoarece companiile se vor lupta să rămână deschise. Dacă nu veți avea un loc de muncă, fără salariu, vă va ajuta credința voastră să vă descurcați? Sau nu?

Voi trebuie să alegeți, copiii Mei, dacă vă veți încrede în ceea ce vedeți sau vă veți încrede în Mine. Alegeți o parte".

https://www.facebook.com/photo/?fbid=629033329393030&set=a.403808015248897 

JOI, 12 OCTOMBRIE 2023 - Vin frângeri de inimă

"Pregătiți-vă inimile, copiii Mei, pentru că dușmanul vine să vă devasteze.

În această perioadă au loc multe despărțiri și vin și mai multe. Unele dintre acestea vor aduce frângeri de inimă la care nu vă așteptați. Dușmanul dorește să vă destabilizeze, pentru că acest lucru aduce vulnerabilitate și, odată cu ea, tentația de a păcătui împotriva Mea. Nu-i permiteți să reușească acest lucru.

Ați fost avertizați în legătură cu separările. Pregătiți-vă inima în Cuvântul Meu sfânt – vedeți ce v-am oferit acolo ca mângâiere. Strigați la Mine când durerea vă copleșește și să știți că și aceasta va trece. Eu sunt tot ce aveți nevoie, veți vedea acest lucru pe măsură ce trece timpul.

Rugați-vă pentru cei care vă persecută și se folosesc de voi cu dispreț, căci sfârșitul lor va fi cu adevărat terifiant dacă nu se căiesc."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=629608509335512&set=a.403808015248897

Un comentariu: