vineri, 13 octombrie 2023

Un mesaj de la Fecioara noastră a Timpurilor de pe Urmă, 1 octombrie 2023, Shelley Anna

Fecioara Noastră a Timpurilor de pe Urmă împodobită în albastru spune:

Rugați-vă fără încetare Rozariul Meu de Lumină în timp ce vă recunoașteți Îngerii Păzitori și vă puneți încrederea în îndrumarea lor.

Pregătiți-vă inimile pentru acea oră necunoscută în care Fiul Meu vă va primi la El.

Ascultați chemarea Sa la sfințenie prin pocăință, astfel încât Milostivirea Sa să fie aplicată, spălându-vă păcatele.

Eu sunt Mama voastră binecuvântată, plină de har, Doamna Timpurilor de pe Urmă, care vă îndrumă spre tronul harului, unde se revarsă harurile de la Dumnezeu.

Așa spune Mama voastră binecuvântată.

 Confirmare din Scripturi

Cheamă-Mă în ziua strâmtorării: Eu te voi elibera, iar tu Mă vei cinsti! Psalmi 50:15

Dacă ne mărturisim păcatele, El este fidel şi drept ca să ne ierte păcatele şi să ne cureţe de orice nedreptate. 1 Ioan 1:9

Căci prin har aţi fost mântuiţi datorită credinţei şi aceasta nu e de la voi, ci este darul lui Dumnezeu. Efeseni 2:8

Rugaţi-vă fără încetare! 1 Tesaloniceni 5:17

Seara, dimineaţa şi la amiază, eu gem şi suspin şi El îmi aude glasul. Psalmi 55:17

Eu am încredere în Milostivirea Ta! Inima mea tresaltă de bucurie pentru mântuirea ta! Voi cânta Domnului, pentru că m-a copleşit cu daruri. Psalmi 13:5

Pentru că El va porunci îngerilor Săi să te păzească pe toate căile tale. Psalmi 91:11

Aşadar, să ne apropiem cu toată îndrăzneala de tronul harului ca să primim îndurare şi să găsim ca ajutor harul Său la timpul potrivit! Evrei 4:16

https://afterthewarning.com/messages-from-heaven/shelley-anna/2023/october/02/a-message-from-our-lady-of-the-end-times/

Un comentariu: