miercuri, 4 octombrie 2023

O MARE FURTUNĂ ESTE PE CALE SĂ LOVEASCĂ PĂMÂNTUL! – Carbonia, 30.09.2023

Fiica iubită, a sosit timpul: totul este pregătit, lumea va intra acum în necaz.

Din nou vin să-i chem înapoi pe cei care nu vor să Mă recunoască, pe cei care, ca niște zombi, îl urmează pe Satana.

Dar, în scurt timp, un vuiet puternic va înspăimânta omenirea!

Când Mă voi manifesta, voi rupe din inimile oamenilor tăcerea lor față de Mine!

Eu am decretat sfârșitul timpurilor: nu mai este de așteptat!

Omul este acaparat de Satana, se prosternează în fața lui, se dăruiește lui, convins că face ceea ce trebuie! Bieții copii!!!

Această Umanitate va fi lipsită de tot binele: calvarul ei va fi mare. Meditați, o, oamenilor, meditați!

A sosit ceasul alegerii voastre: ori "cu Mine", ori "împotriva Mea".

Copiii Mei, o mare furtună este pe cale să se dezlănțuie pe Pământ! Furia vulcanilor îl va incendia, mările se vor dezlănțui, râurile se vor revărsa, munții se vor prăbuși, pământul se va deschide, grindina va coborî din cer cu putere, recoltele vor fi pierdute, apa nu va mai fi potabilă și omul, care înainte trăia în harul Meu, își va pierde stima pentru Mine căci s-a întors împotriva Mea.

Sărmana mea inimă plânge. Tot ce am făcut pentru voi, va trebui să vă iau prin alegerea voastră liberă de a nu-Mi mai aparține;

Așa cum se târăsc șerpii, așa vă veți întoarce la Mine, implorând mila Mea.

Cetatea Sfântă, Ierusalimul Meu ceresc, se va deschide pentru noul Meu Popor: Eu voi domni din nou în inimile oamenilor!

Convertirea voastră este urgentă!!!

Nu așteptați ca molima răului să vă ia, totul este împlinit, pregătiți-vă inimile: să fie "pure", ferme în credință.

Eu sunt unicul, "singurul și adevăratul DUMNEZEU"!!! Eu sunt Creatorul vostru!

Vreau să vă am din nou "ai Mei"! Eu Îmi iubesc Creatura!

Fiți vigilenți, Copiii Mei, timpul s-a terminat așa cum îl cunoașteți, tot ceea ce era cunoscut de ochii voștri se va schimba și va fi plâns și scrâșnire de dinți.

America avansează în proiectul său masonic; războiul va exploda!

Pământul va plânge, ...oamenii vor plânge!!! Din cauza celor nesăbuiți va fi iadul pe Pământ.

https://colledelbuonpastore.eu/2023/10/02/una-grande-tempesta-sta-per-abbattersi-sulla-terra/

Un comentariu: