luni, 30 octombrie 2023

MESAJELE DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX din 21 și 22 octombrie 2023

 SÂMBĂTĂ, 21 OCTOMBRIE 2023

Repostat: Dacă nu vă răspund, 16 august 2017

   "Atât de mulți dintre ai Mei rămân blocați în relații pe care nu le-am rânduit niciodată. Relații care îi împiedică să-și realizeze adevăratul potențial în Mine. Relații care le mențin mersul stagnant.

   Poporul Meu, nu știți că relațiile care nu sunt de la Mine sunt uși de distrugere? Nu vă dați seama că tot ceea ce nu este de la Mine este o ușă pentru dușman, o deschidere prin care el poate lucra pentru a aduce distrugere în viața voastră?

   Mulți dintre voi sunt încărcați de o falsă vinovăție, un fals sentiment de responsabilitate pentru oameni sau lucruri pe care nu vi le-am dat Eu, iar acest lucru produce moarte în umblarea voastră cu Mine. A devenit o vale de oase uscate, unde nu mai există viață.

   De ce vă luptați împotriva adevărului? Adevărul că nu pot binecuvânta ceea ce nu este de la Mine? De ce vă străduiți atât de mult să faceți ceva să funcționeze și refuzați să vedeți că nu va funcționa niciodată?

   Poporul Meu, vă aud rugăciunile pe care Mi le adresați și vă răspund la toate cele în care aveți o credință conformă cu voința Mea. Dacă nu vă răspund, trebuie să vă întrebați de ce. Trebuie să vă întrebați în sufletul vostru dacă ceea ce cereți este de la Mine sau nu este de la Mine.

   Dacă nu răspund la rugăciunea voastră de credință, înseamnă că cereți greșit."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=634643505498679&set=a.403808015248897

DUMINICĂ, 22 OCTOMBRIE 2023

Repostat: Atacuri asupra emoțiilor, 2 februarie 2019

"Dușmanul Meu a început să atace emoțiile copiilor Mei. Trebuie să vă întăriți împotriva acestor atacuri, copiii Mei.

Frica este trimisă pentru a vă distruge credința, la fel cum haosul este trimis pentru ca voi să ieșiți din ordine, iar pofta este trimisă pentru a vă îndepărta protecția și a-i oferi dușmanului vostru incursiuni în viața voastră pentru a vă distruge.

Fiecare emoție pe care vrăjmașul vostru o provoacă are un scop care este împotriva scopurilor Mele pentru viața voastră.

Rugați-vă, copiii Mei. Nu știți că rugăciunea este cea mai mare armă a voastră în acest timp? Ați putea avea mult mai multe binecuvântări dacă v-ați dărui rugăciunii."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=635200712109625&set=a.403808015248897

Un comentariu: