luni, 16 octombrie 2023

MESAJELE DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX din 4, 5 și 6 octombrie 2023

 MIERCURI, 4 OCTOMBRIE 2023 - Forțele Speciale

"Copiii Mei sunt confuzi. 

Voi nu înțelegeți de ce vă țin într-un anume loc, de ce treceți prin purificare. Sigur nu mai e nevoie de aceasta acum?

Copiii Mei, un număr mic dintre voi ați fost aleși în mod special pentru a deveni Forțele Mele Speciale. Veți duce lupte foarte speciale împotriva dușmanului sufletelor voastre, lupte pentru care alții nu au fost pregătiți.

Ați observat că alții au fost chemați de pe pământ la casa lor cerească, în timp ce voi ați rămas. Acesta este motivul. Ați fost ținuți în urmă pentru a primi o misiune foarte specială.

În zilele următoare, vă voi dezvălui fiecăruia dintre voi care faceți parte din acest grup, iar pregătirea voastră va începe în mod serios."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=625168163112880&set=a.403808015248897

JOI, 5 OCTOMBRIE 2023 - Purificare

"Copiii Mei, doresc să vă examinați inimile și să căutați orice păcat care se ascunde acolo. În acest fel, veți putea evita purificarea dureroasă care va urma, dacă trebuie să fac acest lucru pentru voi.

Va fi o purificare intensă a copiilor Mei în acest timp, pentru ca Eu să vă pot chema acasă la Mine fără reproșuri. Vă voi rafina și apoi vă voi rafina și mai mult. Veți dori să Mă opresc, dar vă voi rafina și mai mult.

În final, veți fi ca aurul rafinat, o bună reflecție a Mea, pe care necredincioșii să o vadă și să creadă."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=625657879730575&set=a.403808015248897

VINERI, 6 OCTOMBRIE 2023 - Miracole

"Eram în timpul rugăciunii mele de dimineață, când L-am rugat pe Domnul să-mi vorbească despre despre Renașterea de la secerișul final.

În această renaștere, rugăciunile de lungă durată vor primi răspuns într-o clipită. Cei rătăciți vor fi mântuiți - și nu numai în cadrul slujbelor, ci oriunde s-ar afla, pentru cei care nu au încetat să mijlocească pentru ei în acest timp. Îi voi atinge oriunde s-ar afla, iar ei îmi vor da inimile lor. Ei vor fi schimbați pentru totdeauna și toți vor ști că EU SUNT Domnul.

Rugați-vă, copiii Mei, rugați-vă. Nu încetați să vă rugați zilnic pentru cei pe care îi iubiți și care nu sunt mântuiți, căci îi voi salva dacă vă veți ruga cu credință. Rugați-vă indiferent de ceea ce vedeți pentru că lupta pentru sufletele lor este foarte mare. Dușmanul vostru se luptă pentru a-i păstra, totuși el știe că îi voi salva pe măsură ce voi continuați să vă rugați.

Rugați-vă!"

https://www.facebook.com/photo/?fbid=626197199676643&set=a.403808015248897

Un comentariu: