miercuri, 18 octombrie 2023

DUMNEZEU TATĂL DOREȘTE SĂ DESCHIDĂ ERA PĂCII - Carbonia, 09.10.2023

Vocea lui Dumnezeu este Una, Ea răsună în tot Universul!

Iubiți fii:

·         a sosit sfârșitul unui timp îmbătrânit în păcat!

·         Dumnezeu Tatăl dorește să deschidă Era Păcii.

·         Glorificați-L pe Dumnezeul vostru cu cântece de bucurie, fie ca Legea Lui să fie calea voastră.

Iubiți fii, Eu, ca Tată și Dumnezeu Creator, vin la voi, ca nimic să nu rămână neîmplinit!

Tună Vocea Mea cu putere, vă invit la o adevărată convertire a inimii.

Timpurile sunt cele revelate de Mine: voi trăiți profețiile care v-au fost anunțate de profeții Mei de ieri și de azi, ascultați-i, iubiți-i, protejați-i, sprijiniți-i, căci ei sunt Darul Meu pentru salvarea voastră.

Harul Meu este în lume, dar nu toți îl primesc; mulți oameni continuă pe calea pierzaniei: ... își vor pierde viața! Pentru o zi de glorie, ei își vor pierde viața veșnică.

Caritate și iubire întotdeauna, fiii Mei! Fiți Chipul și Asemănarea Mea, Dumnezeul vostru Iubire. Acum că totul s-a împlinit, să știți cu adevărat că Eu voi interveni pentru a pune capăt răului și pentru a reda splendoarea Pământului și a Omenirii care îl va locui.

Avertismentul este aproape!

·         Urlă cu putere vulcanii pe cale să erupă: îndepărtați-vă din locurile avertizate.

·         Rugați-vă, implorați Milostivirea Mea, cereți ajutorul Meu.

·         Întoarceți-vă să fiți Copii ai Luminii, renunțați la satana și nu vă lăsați amețiți de lingușelile lui: jocul lui este să vă amăgească că totul este bine.

Ceasul timpului este pe punctul de a da ultimul său gong.

Convertiți-vă ACUM!!! A sosit timpul adevăratei convertiri, este timpul să vă întoarceți la Tatăl vostru, să vă prosternați în fața Lui cu o adevărată căință a inimii.

Preasfânta Maria își deschide Mantia sa Copiilor săi: cei care au spus fiat (așa să fie n.t.) vor fi feriți de marea catastrofă!

Veniți, o, oameni: Dumnezeul vostru este un Dumnezeu de o iubire infinită, căiți-vă de păcatele voastre, spuneți Destul minciunii!

Luați-vă înapoi viețile voastre. Amin!

Dumnezeu Tatăl, Atotputernicul Iahwe

https://colledelbuonpastore.eu/2023/10/11/dio-padre-desidera-aprire-lera-della-pace/

Un comentariu:

  1. Doamne ajuta Amin ai mila de noi păcătoșii Amin Sfânta Maria Maica Domnului ajuta Amin ai mila de noi păcătoșii Amin

    RăspundețiȘtergere