duminică, 8 octombrie 2023

MESAJELE DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX din 1, 2 și 3 octombrie 2023

DUMINICĂ, 1 OCTOMBRIE 2023

Repostat: Zguduit, 10 aprilie 2017

"Ați intrat într-o perioadă de multe schimbări și simțiți efectele în viețile voastre. Și alții din jurul vostru simt instabilitatea acestui ceas, dar nu vă temeți, poporul Meu, ci doar credeți.

Eu zgudui tot ceea ce poate fi zguduit în acest timp, iar când zguduirea din viața voastră se va termina, unii oameni și unele lucruri nu vor mai fi acolo. Eu doresc mai multă atenție și concentrare din partea voastră. Doresc să petrec timp cu voi, timp care a fost făcut imposibil de aceste relații din viața voastră și nu le voi mai tolera.

Supuneți-vă  Mie, smeriți-vă sub mâna Mea puternică și permiteți-Mi să fac ceea ce trebuie făcut, pentru ca voi să ajungeți mai sus în această trăire intimă, pentru ca să fiți protejați în ceea ce este pe cale să se întâmple cu națiunea voastră și cu fiecare națiune. Pentru ca voi să fiți ascunși în locul secret în acest moment".

Prioritățile voastre sunt distorsionate. V-am spus să căutați mai întâi Împărăția Mea, dar voi căutați să o construiți pe a voastră.

Examinați-vă inimile și propuneți-vă să corectați ceea ce găsiți acolo."

https://www.facebook.com/photo?fbid=623806539915709&set=a.403808015248897

LUNI, 2 OCTOMBRIE 2023 - Prioritățile voastre

"Eu sunt tot ce aveți nevoie și totuși căutați mai mult. Cauți mai multă bogăție și prestigiu, mai multă influență. Căutați mai multe revelații și totuși nu studiați ca să fiți vrednici. Căutați mai multe posesiuni, mai mulți prieteni, mai multe activități. Mai mult din toate.

Copiii Mei, de ce cereți atât de mult și totuși dați atât de puțin?

Cum se face că vă credeți pregătiți pentru mai multe revelații, când ați făcut atât de puțin cu ceea ce v-am dat deja?

https://www.facebook.com/photo?fbid=624263003203396&set=a.403808015248897

MARȚI, 3 OCTOMBRIE 2023 - Am așteptat

"Am mișcat inimile voastre ca să vă căiți de păcate, să renunțați la ele în favoarea Mea. Am vegheat și am așteptat convertirea voastră, dar nu ați făcut-o.

Am sperat că veți veni în fața Mea și vă veți mărturisi păcatele, cerându-Mi ajutor pentru a vă elibera. Dar nu ați făcut-o.

V-am oferit posibilitatea  pentru a vă pocăi, dar nu ați făcut-o.

Copiii Mei, consecințele păcatului în acest timp sunt mult mai grave decât credeți voi. Timpul este acum peste voi. Am fost foarte răbdător și îndelung răbdător cu voi, acum a venit timpul.

Fie  părăsiți păcatul, fie vă pregătiți să suportați consecințele. "

https://www.facebook.com/photo/?fbid=624691043160592&set=a.403808015248897

Un comentariu: