duminică, 15 octombrie 2023

PROVOCAREA OMULUI ÎN DUMNEZEU ÎMPOTRIVA SATANEI - Carbonia, 7.10.2023

Bună este această mână pe care Eu Însumi o conduc în Sfântul Meu Cuvânt.

Veniți pe dealul Meu sacru și îngenuncheați în fața Grotei Mele.

Har și milă asupra voastră, o, copii ai Luminii! Cerul așteaptă convertirea oamenilor!

Dumnezeu se grăbește să își deschidă Cerurile pentru a-i lua la Sine pe toți ai Săi.

Căutați mântuirea sufletelor voastre, o, oameni; nu risipiți această Iubire a Mea pentru voi: Eu sunt singurul vostru Bine, Eu sunt Tatăl vostru, Creatorul vostru.

Iată, zorii zilei de pe urmă se apropie: cerul se va întuneca, întunericul va fi devastator.

Isus a Înviat din morți și așa îi va aduce pe toți ai Săi la Înviere.

Timpul sfârșitului a sosit. Biserica de pe pământ se prăbușește: altarele sunt profanate cu ritualuri satanice, apostazia teribilă se aprinde din ce în ce mai mult!

Copiii Mei, lumea a ajuns la sfârșitul ei: această istorie va trece, va veni una nouă.

Dumnezeu Tatăl, în iubirea Sa infinită, cere convertirea oamenilor, sfințenie de la preoți, ... le cere bunilor păstori ai Bisericii Sale să anunțe sfârșitul Răului și începutul Binelui.

Acesta este momentul marii bătălii: este provocarea omului în Dumnezeu împotriva Satanei.

Înaintați cu curaj, copiii Mei, Eu sunt cu voi, voi fi în voi, veți fi victorioși în Mine! Credeți cu tărie în Mine. Eu sunt Dumnezeul Creator, Tatăl vostru, nu voi abandona pe niciunul dintre copiii Mei în luptă.

Războiul blestemat avansează, Europa va fi invadată de dușmani.

Italia își va pierde frumusețea! Roma va deveni scaunul lui Antihrist!

Tot ce a fost de la Mine va fi șters, din cauza trădătorilor Bisericii lui Dumnezeu mulți credincioși vor pieri în Iad.

Dumnezeu Tatăl.

https://colledelbuonpastore.eu/2023/10/07/la-sfida-delluomo-in-dio-contro-satana/

Un comentariu:

  1. Doamne ajuta Amin ai mila de noi păcătoșii Amin Sfânta Maria Maica Domnului ajuta Amin ai mila de noi păcătoșii Amin

    RăspundețiȘtergere