luni, 23 octombrie 2023

IMPLOZIILE SOLARE SUNT PE CALE SĂ LOVEASCĂ PĂMÂNTUL - Carbonia, 15.10.2023

Iubiți copii, Eu sunt Cel ce sunt! Trist este ceasul pentru cei care nu cred în Mine!

Copiii Mei, încă vă invit să păziți Poruncile Mele! Rămâneți tari în Mine, nu vă abateți de la Învățăturile Mele!

Lumea se schimbă... Dar Cuvintele Mele nu se vor schimba niciodată.

Întăriți-vă în Mine, o, oamenilor! Timpul vostru a trecut, convertiți-vă acum.

Imploziile solare sunt pe cale să lovească Pământul, va veni o mare pană de curent.

Voi care v-ați complăcut în tehnologie, ... o, voi care ați făcut din ea pâinea și untul vieții voastre, vă veți găsi strămutați. Pregătiți-vă să trăiți renunțând la tot ceea ce ați avut ușor.

Iubiți fii, puneți în voi o licărire de lumină pentru a înțelege că tot ceea ce ați avut până astăzi, mâine nu veți mai avea, ... vă veți întoarce în vremurile primitive.

Rugați-vă mult, oamenilor: furtuna este pe cale să se dezlănțuie, deodată vă veți trezi lipsiți de tot binele.

Potirul Meu se revarsă din cauza păcatelor voastre oribile, v-ați marcat condamnarea prin faptul că v-ați îndepărtat de Mine, "Binele Absolut", pentru a urma Răul. Veți suferi mult.

În Orientul Mijlociu este angoasă, ... războiul face ravagii.

Asasinii sărbătoresc victoria, dar ... deodată se vor trezi strămutați și vor cădea în lacul de foc!

https://colledelbuonpastore.eu/2023/10/19/le-implosioni-solari-stanno-per-abbattersi-sulla-terra/

Un comentariu:

  1. Doamne ajuta Amin ai mila de noi păcătoșii Amin Sfânta Maria Maica Domnului ajuta Amin ai mila de noi păcătoșii Amin

    RăspundețiȘtergere