marți, 31 octombrie 2023

ÎN ACEASTĂ NOAPTE DEMONII SE BUCURĂ SĂ FURE CÂT MAI MULTE - Carbonia, 31.10.2023

"Isus este cu tine, femeie. Pune pace în inima ta, trăiește cu seninătate, Eu sunt cu tine, nu te teme de nimic! EU SUNT!!!

Lucrați pentru Cer, puneți-vă inima pe Inima Mea Sfântă și cereți-Mi iertare pentru păcatele acestei umanități rele care îl urmează pe Satana.

Lumina lumii strălucește în inimile copiilor lui Dumnezeu!!!

Iubiți copii, această zi este folosită în mod special de Satana pentru ritualurile sale malefice.

În calitate de Tată și Dumnezeu creator, Eu îi chem pe copiii Mei la Mine: le cer să se îndepărteze de aceste sărbători care nu-Mi aparțin, în această noapte demonii se bucură să fure cât mai multe suflete.

Iubiți copii, renunțați la acest folclor demonic, sunt ritualuri malefice, dezbrăcați-vă de întuneric și îmbrăcați-vă cu Lumină.

Iată, vine ceasul amar, ritualul acestei nopți va fi teribil, durerea infinită va veni peste această Umanitate dacă nu se pocăiește.

Copiii Mei, vă aștept să vă convertiți! Iubirea Mea pentru voi este infinită: doresc să vă strâng în brațele Mele, doresc să vă ofer fericirea veșnică în Mine.

Dumnezeul vostru Creator este cel care vă cheamă la o convertire urgentă, la puritatea inimii.

Noaptea va veni rece, întunericul va învălui lumea și va distruge fără milă pacea.

Viața se schimbă: ...cauza este păcatul!

Pocăiește-te, omule, pocăiește-te!!!

Vai!!! Vai! Vai!!! O mare foamete vă așteaptă, oamenilor: pământul nu va mai da roade; nu așteptați să trăiți iadul pe această planetă, pocăiți-vă! Cereți iertare pentru păcatele voastre! Renunțați la Satana pentru ca Eu <Tatăl vostru> să vă pot da ajutorul Meu, să vă elibereze din ghearele Diavolului.

În această seară, în casele voastre, să fie aprinse lumânări binecuvântate.

Să vă rugați! Rugați-vă! Rugați-vă neîncetat: Coronița Divinei Milostiviri, Sfântul Rozariu dedicat intențiilor Sfintei Fecioare, invocați-l pe Duhul Sfânt, implorați pentru întoarcerea timpurie a lui Cristos!".

https://colledelbuonpastore.eu/2023/10/31/questa-notte-i-demoni-si-dilettano-a-rubare-piu-anime-possibili/

Un comentariu: