marți, 24 octombrie 2023

MESAJELE DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX din 13 și 14 octombrie 2023

VINERI, 13 OCTOMBRIE 2023 - Teste

"De ce sunt copiii Mei atât de preocupați de banii lor? Nu știți, copii, că Eu vă pot asigura tot ce aveți nevoie chiar dacă nu dețineți nimic? Cum se face că voi credeți în Mine și nu credeți în puterea Mea? Mă vedeți ca pe un Dumnezeu slab? Unul sărac? Unul zgârcit? Unul neînduplecat?

Cum se face că după atâția ani nu Mă cunoașteți încă?

În acest timp voi testa cu siguranță darul fiecăruia, precum și generozitatea față de aproapele și față de biserici. Vă voi testa onestitatea, integritatea și credința în Mine.

Totul în trăirea voastră va fi testat pentru a vedea dacă sunteți pregătiți să fiți chemați acasă la Mine. Vă voi testa și vă voi rafina până când Mă veți oglindi. Până când imaginea Mea și dragostea Mea vor fi văzute în viața voastră.

Cei care nu trec aceste teste vor rămâne pe pământ mai mult timp pentru ca Eu să vă pot rafina în aceste vremuri dificile.

Copii, voi puteți să vă faceți calea ușoară sau dificilă. Uitați-vă la ceea ce alegeți în fiecare zi. Fiecare alegere vă influențează calea."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=630184145944615&set=a.403808015248897

SÂMBĂTĂ, 14 OCTOMBRIE 2023

Repostat: Timpul necazului lui Iacov, 25 septembrie 2018

"Copiii Mei, trebuie să vă pregătiți. Timpul Necazului Robului Meu Iacov se apropie rapid și voi nu sunteți pregătiți. Pregătiți-vă inimile, pentru că ceea ce veți vedea va fi într-adevăr dureros. Pregătiți-vă mințile pentru a supraviețui într-un timp ca niciun altul. Pregătiți-vă armele, căci veți avea nevoie de ele pentru a lupta.

Ați văzut ceea ce va urma în Cuvântul Meu Sfânt. Liniștiți-vă spiritele și rămâneți concentrați asupra Mea și totul va fi bine. Numai Eu sunt singurul care vă poate proteja în acest timp. Pentru cei care văd acest timp, există o lucrare pe care v-am chemat să o faceți.

Mai întâi, cercetați-vă inimile și aflați dacă există întuneric în ele. Înainte ca un om să poată judeca paiul din ochiul altuia, trebuie mai întâi să-și examineze proprii ochi. Dacă vreți să fiți lumină în lume, trebuie să fiți într-adevăr acea lumină, și nu întuneric. Dușmanul vine să vă ispitească acum mai mult ca niciodată, deoarece dorește ca voi să vă împiedicați și să cădeți. El dorește ca poporul Meu să-și piardă speranța și să se îndepărteze de Mine.

Îl chem pe Poporul Meu să aducă speranță în acel timp celor care nu Mă cunosc și celor care încep să se îndepărteze de Mine. Vă chem să îi ajutați în acea perioadă pentru ca ei să nu fie pierduți. Pregătiți-vă.

Amintiți-vă, calea păcii este să vă păstrați mintea la Mine. Eu sunt cu voi în tot ceea ce vine. Nu vă pierdeți speranța".

https://www.facebook.com/photo/?fbid=630793462550350&set=a.403808015248897 

Un comentariu: