miercuri, 11 octombrie 2023

O mare recoltă de suflete, 1 octombrie 2023, Shelley Anna

 Isus Cristos, Domnul și Mântuitorul nostru, Elohim, spune:

Iubiții Mei, continuați faptele voastre bune care pregătesc secerișul. Eu vă copleșesc cu Harurile Mele. Maica noastră binecuvântată, Doamna sfârșitului timpurilor, vă îndrumă spre Tronul Harului .

Vă voi întări prin Sfânta Împărtășanie pentru misiunile care vă așteaptă.

Sămânța Evangheliei Mele a fost semănată în pământ fertil și va aduce o mare recoltă de suflete. Mulți vor coborî la râuri și izvoare pentru a fi botezați și curățați de toate fărădelegile. Pe măsură ce Sângele Meu este turnat pe fiecare; vor fi înnoiți, albi ca zăpada. Mesajele din Ceruri vor avea ecou în viitor pentru edificarea acestor suflete.

Așa vorbește Domnul.

 Confirmare din Scripturi 

Aşadar, copilul meu, tu întăreşte-te cu harul care este în Cristos Isus! 2Timotei 2:1

Spală-mă cu desăvârşire de nelegiuirea mea şi curăţă-mă de păcatul meu! Psalmi 51:4

Pentru că Dumnezeu nu este nedrept, încât să uite faptele voastre şi iubirea pe care aţi arătat-o faţă de numele Lui când i-aţi slujit pe sfinţi şi-i slujiţi. Evrei 6:10

Atunci le-a spus discipolilor săi: „Secerişul este mare, însă lucrătorii sunt puţini. Matei 9:37

Petru le-a zis: „Convertiţi-vă şi fiecare dintre voi să se boteze în numele lui Isus Cristos spre iertarea păcatelor voastre şi veţi primi darul Duhului Sfânt! Faptele Apostolilor 2:38

Preamăriţi-l pe Domnul, pentru că este bun, veşnică este îndurarea lui! Psalmi 107:1

Şi, intrând la ea, i-a spus: „Bucură-te, o, plină de har, Domnul este cu tine!”. Luca 1:28

Deci, dacă cineva este în Cristos, este o creatură nouă: cele vechi au trecut, iată, au devenit noi. 2 Corinteni 5:17

https://afterthewarning.com/messages-from-heaven/shelley-anna/2023/october/02/a-great-harvest-of-souls/

Un comentariu: