marți, 17 octombrie 2023

MESAJELE DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAXdin 7, 8 și 9 octombrie 2023

SÂMBĂTĂ, 7 OCTOMBRIE 2023

Repostat: Jertfă și milă, 22 martie 2019

"Copiii Mei, Eu sunt foarte milostiv și îndelung răbdător, dar în acea zi, acea zi a timpului sfârșitului, nu voi arăta nicio milă față de cei care au refuzat Mila Mea.

Jertfa Mea a fost foarte mare și a îndestulat complet datoria față de ea, dar cei care refuză Mila Mea vor avea o datorie pe care nu o pot plăti și nu vor vedea Mila Mea, ci Judecata Mea în acea zi.

Sunt unii care cred că un Dumnezeu iubitor nu ar pronunța judecata asupra celor care Mă refuză, dar se înșeală. Eu sunt un Dumnezeu drept și acord har și milă tuturor celor care vor crede în Mine, dar pronunț și judecata asupra celor care refuză Jertfa Mea. Nu vă lăsați înșelați, căci locuința voastră veșnică va fi hotărâtă de credința voastră.

V-am spus că îi voi salva pe cei pentru care se mijlocește în acest timp. Rugați-vă pentru cei pe care îi iubiți și care nu Mă cunosc. Rugați-vă și Eu voi lucra în inimile lor. Credeți pentru că pot să-i salvez și numai Eu știu ce îi va face să creadă.

Rugați-vă pentru toți cei care nu Mă cunosc, pentru ca Eu să-i salvez în puținul timp care a mai rămas, căci soarta lor va fi cruntă și vor fi fără speranță dacă nu Mă vor găsi la timp." https://www.facebook.com/photo/?fbid=626769802952716&set=a.403808015248897 

DUMINICĂ, 8 OCTOMBRIE 2023

Repostat: Eu am mers înainte, 4 ianuarie 2017

 "Sunteți nesiguri în legătură cu următorul vostru pas.

Copiii Mei, nu știți, oare, că Eu vă călăuzesc fiecare pas? Puteți să faceți următorul pas cu credință, știind că am pregătit totul de dinainte pentru că m-am dus deja înaintea voastră și am pregătit calea pe care vă conduc.

Ori de câte ori spun "Veniți", tot ce trebuie să faceți este să vă îndreptați spre Mine cu credință. Eu am mers înaintea voastră pe cale și v-am pregătit fiecare pas al călătoriei, fiecare gram de provizii de care veți avea nevoie va fi acolo, la timp. Puteți avea încredere în Mine.

Partea voastră este să ascultați vocea Mea. Partea Mea este să vă pregătesc drumul.

Pășiți cu credință atunci când vă chem, totul va fi bine."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=627345986228431&set=a.403808015248897

LUNI, 9 OCTOMBRIE 2023 – Stați și ascultați

"Vin tot felul de miracole, copiii Mei, pentru ca Eu să-mi pot demonstra puterea Mea măreață pentru a-i ajuta pe necredincioși să creadă înainte de a fi prea târziu pentru ei.

Bucurați-vă pentru toată slava Mea pe care o veți vedea și pentru toate acele suflete care se îndreaptă acum în Împărăția Mea, căci aceasta va crește zi de zi până când Mă voi întoarce pentru voi.

Pregătiți-vă însă, pentru că apare și persecuția. Dușmanul nu vrea ca necredincioșii să vadă că Eu sunt real și viu, iar el va persecuta fără milă. Rămâneți curajoși pentru Mine și ascultați ce vă spun și vă voi arăta o mare îndurare în aceste ultime zile, înainte de a fi chemați acasă."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=627908976172132&set=a.403808015248897

Un comentariu: