miercuri, 24 ianuarie 2024

A SOSIT TIMPUL SĂ VĂ PREGĂTIȚI INIMILE, Shelley Anna

Isus Hristos, Domnul și Mântuitorul nostru, Elohim spune:

Această eră se apropie de sfârșit. Nibiru intră în sistemul solar. Resturile vor intra în atmosfera Pământului sub formă de foc și pucioasă. Cerurile sunt zguduite. Pământul s-a înclinat. Severitatea vremii se intensifică foarte mult, afectând elementele, provocând furtuni violente și temperaturi care se schimbă dramatic... Luptele, haosul și tulburările se intensifică. Foametea și ciuma vor acoperi pământurile de moarte. Sceptrul Meu de unitate și de har este zdrobit cu această generație care se răzvrătește împotriva Mea. Planul lui Satana este de a-i duce pe mulți în rătăcire. Inimile s-au răcit pe măsură ce încep să se îndepărteze de Mine. Ura și indiferența le domină gândurile. O atmosferă de ură a început să se răspândească. Inimi de piatră sunt îndreptate împotriva Mea. Începutul durerii face loc Anticristului, a cărui putere deplină va fi dezvăluită în curând. Vălul începe să se ridice, dezlănțuind entități demonice care îl vor sluji pe antihrist.

A SOSIT TIMPUL SĂ VĂ PREGĂTIȚI INIMILE. Căiți-vă! Căiți-vă, împotriviți-vă diavolului și el va fugi de voi. Renunțați la satana și la căile rele ale acestei lumi. Chemați numele Meu și luați-Mă de mână, Eu sunt singura voastră salvare.

Evanghelia Mea va fi propovăduită în toată lumea și atunci va veni sfârșitul.

Prorocii profețesc pentru a edifica și construi biserica, nu pentru a ține în secret profețiile care provoacă teamă.

Îndepărtați-vă de falșii profeți care vă umplu spiritul de minciuni și înșelăciune!

Refugiați-vă în Inima Mea Sfântă, ora este târzie, iar sunetul trâmbiței se va auzi curând ! Așa vorbește Domnul.

CONFIRMĂRI DIN SCRIPTURĂ

Nu este bine să îndreptăţeşti pe cel vinovat, ca să înclini judecata celui drept.- Proverbe 18:5

V-am spus acestea ca să aveţi pace în mine. În lume veţi avea necazuri; însă curaj, eu am învins lumea!”.- Ioan 16:33

 Pace vă las vouă, pacea mea v-o dau vouă. Eu nu v-o dau aşa cum o dă lumea. Să nu se tulbure inima voastră, nici să nu se teamă! . Ioan 14:27

https://beloved-shelley-anna.webador.com/the-time-has-come-to-make-ready-your-hearts

Un comentariu:

  1. Doamne ajuta Amin ai mila de noi păcătoșii Amin vino Doamne Iisuse Hristoase miluiește pe noi păcătoșii Amin

    RăspundețiȘtergere