sâmbătă, 27 ianuarie 2024

MESAJELE DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX din 22, 24 și 25 ianuarie 2024

 LUNI, 22 IANUARIE 2024 - Necazuri

"Mulți dintre copiii Mei mai experimentați trăiesc un timp de necazuri și se întreabă de ce.

Copii, necazurile în care vă aflați vor trece repede, dar ele reprezintă o pregătire pentru ceea ce urmează în viața voastră. Dacă nu vă învăț să treceți prin aceste necazuri, nu aveți nicio șansă să supraviețuiți la ceea ce va urma.

Supuneți-vă Mie în acest timp și nu puneți la îndoială metoda Mea de a vă instrui. Eu știu ce este cel mai bine. Veți fi bucuroși în timp pentru această pregătire."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=685719297057766&set=a.403808015248897

MIERCURI, 24 IANUARIE 2024 - Nu așa cum vă așteptați

"Copiii Mei, credința voastră Îmi place. V-ați rugat pentru multe lucruri și Eu am amânat unele dintre răspunsuri până acum.

Acum voi răspunde la anumite rugăciuni foarte speciale pentru voi, dar fiți conștienți - răspunsurile Mele s-ar putea să nu arate așa cum vă așteptați.

Țineți minte, Eu le ofer copiilor Mei ceea ce au cea mai mare nevoie, nu întotdeauna ceea ce își doresc."

https://www.facebook.com/photo?fbid=686111423685220&set=a.403808015248897

JOI, 25 IANUARIE 2024 – De voi sau de Mine?

"Copiii Mei, a sosit timpul ca Eu să Mă ocup de fiii risipitori pentru care v-ați rugat.

În acest timp, veți vedea mâna Mea acționând, dar dușmanul sufletelor voastre va încerca să vă convingă că nu este pentru binele lor. Refuzați minciunile lui și continuați să mijlociți. NU încercați să interveniți, ca nu cumva să zădărniciți chiar lucrul pentru care v-ați rugat.

Este extrem de important să nu-i salvați în acest timp de ceea ce încerc să fac. Mi-ați cerut să îi salvez pentru ca ei să ni se alăture în casa noastră cerească. Nu întrerupeți desfășurarea, căci am un plan pentru a-i salva.

Lumea nu mai are timp, revenirea Mea este iminentă și extrem de apropiată, trebuie să fac această lucrare în viețile lor acum sau vor fi pierduți pentru totdeauna.

Trebuie să alegeți să Mă lăsați să fac acest lucru dacă vreți să reușesc. Dacă încercați să îi salvați, vă vor vedea ca pe salvatorul lor.

Ați prefera ca ei să depindă de voi sau de Mine?".

https://www.facebook.com/photo?fbid=686695890293440&set=a.403808015248897

Un comentariu: