luni, 15 ianuarie 2024

A VENIT TIMPUL SĂ PĂRĂSIȚI LUMEA – Carbonia, 10.01.2024

Dumnezeu este acolo, omule, El se uită la tine din Cerul Său și te binecuvântează,

El te cheamă înapoi la Sine pentru a-ți da din Sine. Întoarce-ți inima spre Dumnezeu-Iubirea ta, spre Creatorul tău, omule! Vino și sărbătorește cu El, te va readuce la viață în iubire și bucurie veșnică.

Nu întârzia, omule! A venit timpul să fie înțeles în toate părțile sale; strigă-ți durerea către Cel care te-a creat, cere să fii îmbrățișat de El, abandonează-te în brațele Sale, cere-i ajutorul, întoarce-te la viață, fiul Meu. Iată, a sosit vremea de a abandona lumea, de a te așeza în brațele Creatorului tău.

Privește în lume, fiul Meu binecuvântat, privește! Ce vezi bun? Nimic nu mai este bun, Satana devorează tot ce e bun, își impune legile sale rele, își înfige ghearele în sufletele oamenilor!

Întoarce-te repede la Creatorul tău, o, omule! Timpul tău a ajuns la sfârșit! Trezește-te!

Funeraliile unui om puternic va aduce și mai multe încercări de depășit.

Bat tobele morții pentru această Umanitate care a căzut în capcanele Satanei!

Reveniți-vă în fire, oamenilor! Pocăiți-vă și cereți iertare pentru că v-ați jignit atât de grav Creatorul: trădarea față de Dumnezeu este o abominație.... marchează moartea!!!

Isus este încă răstignit din cauza păcatelor voastre, oamenilor: durerea Lui este nesfârșită, din iubire v-a dăruit viața Sa și... ați irosit-o.

Copiii Mei și "nu mai sunteți ai Mei" prin alegerea voastră liberă, iată că vă spun:

ceasul este pe cale să bată ultimul gong, ați ajuns la sfârșit!

Pregătește-te, omule,: dezastrul care se va abate asupra Pământului va fi devastator dacă nu te vei întoarce în brațele Mele. Nu te pot salva fără acordul tău!

Mă uit la viitorul vostru, Îmi răniți Inima, durerea Mea este mare, Îmi pierd copiii!!!

Ascultă, Israel: ascultă strigătul Dumnezeului tău, întoarce-te la El... acum!

Nu pierdeți timpul... dați-i Creatorului vostru bucuria de a vă avea din nou pe toți "ai Lui".

Salvează-te, o, omule! fii salvat! Amin. 

Aștept convertirea ta... Tânjesc să te îmbrățișez din nou.

Vă binecuvântez, Yahwe!

https://colledelbuonpastore.eu/2024/01/13/e-giunta-lora-di-abbandonare-il-mondo/

Un comentariu:

  1. Doamne ajuta Amin ai mila de noi păcătoșii Amin Vino Doamne Iisuse Hristoase miluiește pe noi păcătoșii Amin

    RăspundețiȘtergere