luni, 1 ianuarie 2024

Trevignano Romano, 30 decembrie 2023

 Introducere la mesajul lui Isus din 30 decembrie 2023 

Dragi frați și surori, să primim cu iubire și să medităm în inimile noastre apelul sincer al lui Isus, în acest ultim mesaj al anului, pentru ca toți împreună: credincioși laici, preoți, episcopi și întreaga Biserică, să Îl ajutăm în misiunea Sa mântuitoare: să adune toate sufletele, până la ultima oaie pierdută, pentru a le conduce pe toate în "Lumina Speranței".

 Mesajul lui Isus

 "Copiii Mei, ascultați acum: aici este Lumina pentru voi. Eu sunt Lumina, Eu sunt Calea, Eu sunt Adevărul și Eu sunt Viața, Lumina Speranței.

Ascultați glasul Meu: iată, voi nu vă încredeți în Mine! De atâtea ori Mi-ați cerut să pun capăt tuturor lucrurilor rele care s-au întâmplat, dar nu am putut, pentru că a trebuit să-i fac pe dușmanii voștri să-și dea jos măștile. Am vrut să vă fac să vedeți ce este bun și ce este rău. Trebuia să vă fac să vă dați seama încotro se îndreaptă Biserica cu preoții, episcopii și cardinalii bine îmbrăcați; frumoși pe dinafară, dar putrezi pe dinăuntru.

Fraților, stați în liniște. Aveți încredere în Mine și în Mila Mea, dar și în Dreptatea Mea care se va vedea în curând.  Priviți semnele din ceruri! Uitați-vă la semnele din cer: nu spun vremurile și ziua, dar acestea sunt vremurile sfârșitului. Nu vă încredeți în date: numai Eu știu data exactă.

Aș vrea să vedeți cu ochii voștri cum pier cei fără de Dumnezeu. Veți vedea lucruri foarte urâte în jurul vostru, dar până în ultima zi trebuie să adun oile Mele pierdute, până la ultima. Aceasta este misiunea voastră! Adunați chiar și ultima oaie, iar Eu voi fi cu voi. Nu pot lăsa să se piardă nici măcar un singur suflet. Dacă nu acceptați acum, priviți în jur.

Anul acesta pentru voi a fost o pregătire. Dar anul care vine va fi anul Apocalipsei, dar și al bucuriei, pentru că veți vedea atât de multe. Oh! Veți fi cu Mine! Sunteți deja cu Mine! Sufletul vostru este deja cu Mine.

Vă iubesc, copiii Mei, vă iubesc pentru credincioșia voastră și vă însoțesc în viața voastră. Nu uitați: fiți gata! Voi veni ca un hoț în noapte, dar fiți mereu pregătiți. Acum vă binecuvântez în numele Tatălui și al Preasfântului Meu Nume și al Sfântului Duh. Pacea să fie cu voi și în această casă, amin.

https://lareginadelrosario.org/messaggi-dicembre-2023/

Un comentariu:

  1. Mulțumesc frumos pentru tot Doamne ajuta Amin ai mila de noi păcătoșii Amin Sfânta Maria Maica Domnului ajuta Amin ai mila de noi păcătoșii Amin

    RăspundețiȘtergere