joi, 18 ianuarie 2024

MESAJELE DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX din 16 și 17 ianuarie 2024

 MARȚI, 16 IANUARIE 2024 - Recompensele vă sunt la îndemână

"Copiii Mei, trăiți într-una din cele mai dificile perioade de pe pământ, dar Eu nu v-am uitat. Cunosc luptele voastre și provocările cu care vă confruntați pentru a umbla în sfințenie, dar există o răsplată specială care îi așteaptă pe toți cei care rezistă în acest timp.

 Eu Mă dezvălui pe pământ și Îmi arăt puterea Mea măreață în acest timp ca niciodată înainte. Minuni nemaivăzute până acum vor deveni ceva obișnuit acolo unde doi sau mai mulți se adună pentru a Mă glorifica, pentru că Eu voi fi acolo în mijlocul lor și Îmi voi face cunoscută prezența atât credincioșilor, cât și necredincioșilor.

Dacă veți rezista, veți vedea gloria Mea. Mulți oameni au dorit să vadă ceea ce voi veți fi în curând martori. Și veți vedea mulțimi de oameni dându-Mi imediat inimile lor.

Nu vă descurajați, copiii Mei, căci răsplata voastră - răsplata de care vă veți bucura pe pământ, este aproape acum. Trebuie doar să mai îndurați puțin și să Mă preamăriți în timp ce așteptați să primiți tot ce am pentru voi."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=681494590813570&set=a.403808015248897

MIERCURI, 17 IANUARIE 2024 - Atacuri inamice

"În acest timp, poporul Meu, veți îndura multe atacuri din partea dușmanului sufletelor voastre. El Îl atacă pe poporul Meu mai tare ca niciodată. Știe că timpul său este foarte scurt acum, deoarece Mă voi întoarce în curând pentru Mireasa Mea. Mă voi întoarce în curând și vă voi scoate din întunericul și păcatul în care a ajuns lumea.

Rămâneți puternici pentru Mine în aceste atacuri și aveți grijă să cinstiți Numele Meu Sfânt în tot ceea ce faceți. Acest lucru este de cea mai mare importanță, deoarece mulți necredincioși Îi urmăresc pe ai Mei pentru a vedea dacă Eu sunt real.

Dacă atacurile devin prea intense pentru voi, strigați la Mine și Eu vă voi răspunde. Îndurați, timpul vostru este foarte scurt acum."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=682044560758573&set=a.403808015248897

Un comentariu: