sâmbătă, 13 ianuarie 2024

MESAJELE DOMNULUI IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX din 5, 6 și 8 ianuarie 2024

VINERI, 5 IANUARIE 2024 - Nu încercați să îi salvați de probleme

"Copiii Mei, în curând veți vedea probleme foarte complexe și noduroase în viața unora dintre cei apropiați vouă care nu sunt salvați. Nu vă neliniștiți când vedeți acest lucru, deoarece mâna Mea este la lucru în viețile lor.

Nu încercați să îi salvați din aceste probleme, altfel veți zădărnici exact ceea ce M-ați rugat să fac. Dacă îi salvați, ei se vor uita la voi pentru tot ceea ce au nevoie, nu la Mine.

Doar fiind în mare nevoie, unii se vor întoarce la Mine pentru salvare. Ei Mă văd pe Mine ca pe o ultimă soluție. Rămâneți tari, rugați-vă ca ei să-și predea viețile și ocupați-vă de munca pentru Împărăția Mea.

Adesea, ceea ce este de fapt Mila Mea pare a fi ceva lumesc. Eu permit adversității să vă rafineze, dar o permit și atunci când încerc să atrag atenția cuiva a cărui inimă este împietrită împotriva Mea sau a căilor Mele.

Continuați să vă rugați pentru cei pe care îi iubiți, și să știți că Eu lucrez în secret pentru a-i salva pe fiecare dintre ei. Tânjesc ca ei să se întoarcă la Mine chiar mai mult decât o faceți voi.

Brațul Meu nu este prea scurt pentru a-i salva."

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid0SbEQtK5xFT8ULGVh5A9LiE7eT6ZRGCxhfFfwF2ZCBdndA93T9NGqWyxLYj9JdYEBl&id=100068591042501

SÂMBĂTĂ, 6 IANUARIE 2024

Repostat: Răul care se apropie, 3 ianuarie 2017

"Poporul Meu subestimează răul ce va veni în lume. Toate forțele iadului vor fi în spatele a ceea ce va urma și nu vor avea milă de niciun om, pentru că ura lor este puternică față de voi.

Nici o persoană care nu Mă cunoaște nu are nicio șansă în acele zile, iar modurile în care îi vor nimici pe cei care nu se vor pleca în fața lor vor fi cu adevărat oribile. Poporul Meu, însă, va fi protejat de ceea ce va urma, până când va veni vremea să vă întoarceți acasă la Mine.

Vă implor, spuneți-le celor pe care îi cunoașteți și celor pe care nu-i cunoașteți că există Cineva care îi salvează, și acela sunt Eu, căci niciun alt nume nu-i poate ajuta în vremea aceea. Deși mulți nu vor asculta, spuneți-le, copiii Mei.

Faceți tot ce puteți acum pentru a răspândi Cuvântul Meu - folosiți toate căile care vă sunt deschise și Eu vă voi binecuvânta eforturile. Am pus în voi daruri puternice - de ce nu le folosiți pentru Împărăția Mea?

Dacă veți continua să Mă refuzați, voi da partea voastră altora.

Amintiți-vă parabola Mea despre talanți".

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid03aMes6xgniHkaxdX2j1enkmktc5rQB8PcL8M7xANX9AtPfEYq33Ej2YeTgwimppbl&id=100068591042501

LUNI, 8 IANUARIE 2024 - Plata pentru răutate

"Copiii Mei, voi ați privit mult timp și M-ați întrebat de ce unii pe care îi cunoașteți și care fac răutăți par să nu sufere nicio consecință. Eu vă spun cu adevărat că vor suferi. Și mulți dintre ei vor suferi foarte curând."

NOTĂ: Am văzut în duh de ce unii se descurcă de mult timp și nu li se întâmplă nimic - este ca și cum unii cumpără acum și plătesc cash. Alții cumpără pe credit și nu trebuie să plătească decât mai târziu. Nu am putut vedea de ce este diferit pentru anumiți oameni, dar cred că poate avea legătură cu câți oameni se roagă pentru ei, în plus, desigur, față de cât de împietriți sunt.

"Cuvântul Meu este adevărat și timpul răsplății voastre este foarte aproape. A sosit și timpul în care cei răi plătesc pentru răutatea lor. Copiii Mei intră acum într-un timp de binecuvântare și de mari binecuvântări. Cei răi, însă, tocmai au intrat în timpul secerișului pentru răutatea pe care au semănat-o de mult timp.

Acum voi orchestra circumstanțele pentru a le oferi acestor răi suficient spațiu pentru a face mai multă răutate sau pentru a se întoarce și a face ceea ce este corect.

Pentru fiecare dintre cei care fac mai multă răutate, judecata Mea va fi rapidă și dreaptă. Așa cum au făcut altora, așa li se va face acum și lor.

Nu vă rugați împotriva judecății Mele asupra acestora atunci când o veți vedea având loc."

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid02gZgXFjZ18EPgiVSHJVPg74WV1jnwstjf5iSzbSU2sKYSH57bEjE2fhbXEu3XsPqfl&id=100068591042501

Un comentariu:

  1. Doamne ajuta Amin ai mila de noi păcătoșii Amin Sfânta Maria Maica Domnului ajuta Amin ai mila de noi păcătoșii Amin

    RăspundețiȘtergere