joi, 18 ianuarie 2024

Mesaje de la Domnul dat iubitei Shelley Anna

Isus Hristos, Domnul și Mântuitorul nostru, spune:

Satana a intrat în biserică profanând căile Mele. În acceptarea acestor apostazii, întunericul cuprinde aceste biserici. Îndepărtați-vă de aceste biserici și de doctrinele lor false, unde Prezența Mea nu va fi găsită.

Iubiților, umblați în Iubirea Mea, astfel încât să puteți fi un exemplu pentru ceilalți, permițând ca Lumina Mea să strălucească puternic. Așa vorbește Domnul.

Atunci Isus le-a vorbit din nou, zicând: "Eu sunt lumina lumii; cel ce Mă urmează pe Mine nu va umbla în întuneric, ci va avea lumina vieții. IOAN 8:12

https://beloved-shelley-anna.webador.com/messages-from-heaven

Isus Hristos, Domnul și Mântuitorul nostru, Elohim spune:

Șarpele a intrat în biserică... Bisericile falsifică sacramentele Mele unde se închină șerpilor și viperelor. Se distribuie împărtășania și se consumă întunericul.

POCĂIȚI-VĂ! Îndepărtați-vă de această abominație!

Eu sunt calea, adevărul și viața. Așa vorbește Domnul.

Isus continuă:

Vor apărea atacuri cibernetice, provocând pene de curent în diverse locuri și panică generalizată în inimile celor care nu Mă cunosc ca Domn și Mântuitor al lor.

Mireasa Mea, continuă în mersul tău cu Mine, strălucind puternic ca un exemplu al iubirii Mele. Să nu lași frica să te cuprindă, am pregătit un loc pentru tine, Mireasa Mea iubită.

CONFIRMĂRI DIN SCRIPTURĂ

Întoarceţi-vă la reproşul meu! Iată, voi revărsa duhul meu asupra voastră şi vă voi învăţa cuvintele mele! Proverbe 1:23

Eu, lumina, am venit în lume pentru ca oricine crede în mine să nu rămână în întuneric. Ioan 12:46

Isus i-a spus: „Eu sunt calea, adevărul şi viaţa. Nimeni nu vine la Tatăl decât prin mine. Ioan 14:6 

 1 Să nu se tulbure inima voastră! Credeţi în Dumnezeu şi credeţi în mine! 2 În casa Tatălui meu sunt multe locuinţe. De n-ar fi aşa, v-aş fi spus: «Mă duc să vă pregătesc un loc»? 3 Şi, după ce mă voi duce şi vă voi pregăti un loc, voi veni din nou şi vă voi lua la mine, pentru ca să fiţi şi voi acolo unde sunt eu. 4 Şi unde mă duc eu, voi ştiţi calea”... Ioan 14:1-4

 16 şi eu îl voi ruga pe Tatăl, iar el vă va da un alt Mângâietor ca să fie cu voi pentru totdeauna, 17 Duhul adevărului, pe care lumea nu-l poate primi pentru că nu-l vede şi nici nu-l cunoaşte. Dar voi îl cunoaşteţi, pentru că rămâne la voi şi va fi în voi. Ioan 14:16-17 

26 Dar Mângâietorul, Duhul Sfânt, pe care îl va trimite Tatăl în numele meu, vă va învăţa toate şi vă va aminti toate câte vi le-am spus eu. 27 Pace vă las vouă, pacea mea v-o dau vouă. Eu nu v-o dau aşa cum o dă lumea. Să nu se tulbure inima voastră, nici să nu se teamă! Ioan 14:26-27 

Cel care locuieşte la adăpostul Celui Preaînalt şi se odihneşte la umbra Celui Atotputernic Psalmi 91:1

https://beloved-shelley-anna.webador.com/a-message-from-the-lord

Un comentariu: