joi, 25 ianuarie 2024

Trevignano Romano, 23 ianuarie 2024


 MESAJUL SFINTEI FECIOARE MARIA

Fiica mea, îți mulțumesc că ești mesagerul meu.Acesta este momentul patimii Bisericii! 

Trebuie să avertizați lumea să nu se teamă de atacurile împotriva celor care urmează Cuvântul Fiului meu și învățăturile Lui, așa cum s-a întâmplat cu primii ucenici. 

Trei sferturi din Biserică Îl vor nega pe Fiul meu! Și când vor aproba religia unică mondială, pedepsele vor coborî și mai puternic asupra umanității.

Nu trebuie să vă temeți, pentru că va veni ajutor și mângâiere.

Biserica și Israelul vor fi primele ținte ale lui Antihrist și ale adepților săi, care vor să distrugă tot ceea ce are la Inimă Isus al meu. Acesta este înainte de toate un război religios.

Discernământul va fi important. Nu vă lăsați păcăliți de ceea ce iese din gura unor preoți, care vor să schimbe Doctrina și Cuvântul lui Dumnezeu.

Cunoașteți și fiți siguri că Cuvântul este Unul... și este pentru totdeauna!

Copiii mei, continuați să citiți Evanghelia: Adevărul vă va elibera! Isus este Calea, Adevărul și Viața.

Asigur protecția celor care urmează poruncile și celor care se pocăiesc în fața păcatelor.  

Mulți dintre copiii mei nu înțeleg că toate acestea sunt deasupra acestei umanități care a luat calea răului unde eutanasia este o practică demonică; avortul este o adevărată exterminare; sexualitatea fără un context de iubire, ci de depravare, este un păcat foarte grav.

Copii, nu vă prefaceți că nu s-a întâmplat nimic... dar fiți treji și vigilenți! Venirea mea este doar pentru că vreau să vă salvez, înainte să vină ce e mai rău. Vă rog să vă convertiți și să faceți penitență! A sosit timpul.

Vă binecuvântez în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh.

https://lareginadelrosario.org/messaggi-gennaio-2024/

Un comentariu: