luni, 22 ianuarie 2024

MANIFESTAREA MEA GLORIOASĂ ESTE ACUM FOARTE APROAPE – Carbonia, 19.01.2024

Copii ai lui Israel, Templul a fost dărâmat... Potirul Meu vărsat. Unde veți fi voi când Îmi voi striga Dreptatea?

Inima Mea este sfâșiată, Jertfa Mea ați disprețuit-o; voi nu-L onorați pe Dumnezeul vostru iubitor, ci pe diavol!

Pământul își va încetini rotația, se va înclina și apoi o va relua cu mai multă viteză! Această lume va fi spulberată!

Din cauza înstrăinării voastre de Creator, Pământul va fi sfâșiat.

Voi v-ați trădat Creatorul! Ați refuzat poruncile Sale! V-ați scufundat în păcat!

Vă afundați în noroi putred... și sunteți mândri de asta.

În liberul vostru arbitru v-ați semnat condamnarea! V-ați predat morții! Nu veți mai vedea niciodată lumina zilei... veți fi veșnic în întuneric!

Dumnezeul vostru, cel pe care l-ați preferat în locul Meu, vă va pune în lanțuri, suferința voastră nu se va sfârși niciodată.

L-ați renegat pe Creatorul vostru... pentru a sfârși în mizeria lui Lucifer. Satana v-a înșelat ... otrava lui a pătruns în venele voastre; ați băut din potirul lui, ați sărbătorit cu el: v-ați marcat sfârșitul!

Ora Marii Revelații este în fața ochilor voștri! Nu voi întârzia să-Mi iau copiii, Iubirea Mea este infinită... Eu Însumi îi voi conduce acolo unde curge lapte și miere, viața lor va fi de mare bucurie, Îmi vor mulțumi și Mă vor lăuda pentru eternitate.

Iată, conurile următorilor vulcani fumegă deja, ... erupția lor va acoperi cerul ca o ceață, și nu veți mai vedea nici până la o palmă.

Cerul tună, tobele bat a moarte: lumea s-a prăbușit, dar omul continuă să spună în certitudinea lui încăpățânată că totul va fi din nou bine.

Păcat, copiii Mei! Ce păcat! ... inima voastră se va frânge în curând... prin încăpățânarea voastră v-ați pierdut.

Pocăiți-vă acum! Alergați la Mine, o, oameni... cereți-Mi iertare, prosternați-vă în fața Mea, implorați Mila Mea... Este deja târziu!

Dumnezeu Tatăl, Dumnezeul cel Atotputernic!

https://colledelbuonpastore.eu/2024/01/20/manca-ormai-poco-alla-mia-manifestazione-gloriosa/

Un comentariu:

  1. Doamne ajuta Amin ai mila de noi păcătoșii Amin Sfânta Maria Maica Domnului ajuta Amin ai mila de noi păcătoșii Amin

    RăspundețiȘtergere