duminică, 14 ianuarie 2024

MESAJELE DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX din 9, 11 și 12 iANUARIE 2024

 MARȚI, 9 IANUARIE 2024 - Secerișul

V-am spus că cei răi vor plăti acum pentru răutatea lor și veți vedea acest lucru. Judecata Mea vor fi atât rapidă, cât și dreaptă.

Așa cum ei au luat ceea ce este important de la alții, și Eu voi lua ceea ce este important de la ei. Așa cum i-au făcut pe alții să sufere, tot așa voi aduce acum suferință în viețile lor. Ceea ce au făcut altora ca să piardă, Eu le voi face acum lor ca să piardă. Așa cum ei au ignorat durerea altora, așa o voi ignora și Eu pe a lor.

Răutatea pe care au semănat-o ajunge acum în propriile lor vieți și îi voi face la fel de neajutorați ca și aceia asupra cărora au săvârșit răutatea lor.

Cuvântul Meu este absolut. Tot ce va semăna un om, aceea va și secera. Și acum este timpul secerișului.

Copiii Mei care au făcut bine, care M-au ascultat, care s-au sacrificat pentru a face voia Mea, care au slujit Împărăția Mea - aceștia vor culege binecuvântări incredibile în acest timp. Binecuvântări care vor continua la nesfârșit. Acestora li se va răspunde la rugăciunile de lungă durată. Le voi schimba întreaga lor viață într-o singură zi. Acestora li se va acorda belșug de pace, bucurie și fericire.

A venit timpul răsplății voastre, copiii Mei. Priviți acum ce voi face pentru voi!

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid02otHqbhxkdHSgQVMBygbfwFx58BMppvHXaFd27knLimf5SYL6v49EdK7WvnXiHW1nl&id=100068591042501

JOI, 11 IANUARIE 2024 - Numai Eu știu

"Acum este timpul să dezvălui puterea Mea măreață celor care încă nu cred. Continuați să vă rugați pentru cei pe care îi iubiți și care nu Mă cunosc, copiii Mei, căci am un plan. Am un plan pentru a-i salva pe fiecare dintre ei. Numai Eu știu ce îi va face să răspundă.

Când le voi arăta cine sunt Eu, ce pot face, vor alerga la Mine. Nu vă temeți pentru ei, doar rugați-vă. Rugați-vă ca Eu să le păstrez viețile cu orice preț până când ei Mi le vor preda Mie. Rugați-vă ca inimile lor să fie deschise pentru Mine. Rugați-vă, copiii Mei.

Rugați-vă. Rugați-vă din greu și rugați-vă des. Numai Eu știu cum să-i salvez."

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid0iUCpzXXHkBVh6jGhxkMPQKyMoaQLzc1DcWU6UYcEV3uUJkDN1YKfpD5uUma1baTDl&id=100068591042501

VINERI, 12 IANUARIE 2024 – Sunteți dispuși?

"Copiii Mei, pregătiți-vă să fiți în mișcare. În curând va veni o persecuție care îi va determina pe mulți dintre ai Mei să fie în mișcare pentru a o evita. Pregătiți-vă acum ca să fiți pregătiți. Vă veți mobiliza pentru a face voia Mea, pentru a continua să răspândiți Evanghelia Mea pe pământ? Mulți înaintea voastră au făcut-o. Sunteți dispuși?

Sunteți capabili să vă faceți bagaje suficient de ușoare pentru a vă deplasa rapid atunci când va veni acel moment? Puteți face față la ceea ce va veni? Pentru că în curând va fi asupra multora dintre voi. Puteți să Mă susțineți în fața unei mulțimi furioase? Cât de puternică este credința voastră?

Veți renunța la confortul de acasă pentru a face ceea ce vă cer Eu?

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid02xRxGn3qkRXNjBtKQRmv8Hjns1gckQ2PAbtU7cTVSxqPQsWX1KyQ93S8G1wNLJTRl&id=100068591042501

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu