miercuri, 23 decembrie 2020

ACUM VEȚI TRECE PRIN MARELE NECAZ, UN ASTRU ESTE PE cale să LOVEASCĂ PĂMÂNTUL! - Carbonia, 19-12-2020

ISUS: ora este amară pentru cei care Mă trădează!

Săraci oameni, săraci și nefericiți veți fi, veți locui în Iad, veți suferi pentru totdeauna.

Voi conduce Armata Mea și voi intra ca Rege al regilor, Regele Universului, voi pune capăt aceastei lumi a păcatului și voi face să strălucească orice lucru în Mine, Eu stăpânesc TOTUL, EU SUNT TOTUL, TOTUL este închis în Mine.

TRĂIȚI TIMPUL SFÂRȘITULUI, totul se va pierde din ceea ce nu-Mi aparține, lucrurile lumii vor dispărea și lucrurile cerului vor intra,... totul se va reînnoi, făptura Mea va trăi înnoită în ERA NOUĂ cu tot binele Meu.

Lumi noi se vor ridica, vechiul va dispărea, Pământul va fi reînnoit. Cu toate apele noi, Pământul va da roade noi, copiii Mei le vor culege și se vor bucura de fiecare deliciu.

ACUM VEȚI TRECE PRIN MARELE NECAZ, UN ASTRU ESTE PE cale să LOVEASCĂ PĂMÂNTUL!

TOTUL VA INTRA ÎN ÎNTUNERIC, ZILELE VOR FI DE DISPERARE PENTRU CEI CARE NU AU CREZUT CUVÂNTUL MEU, PROFEȚIILE MELE, COPIII LUI DUMNEZEU VOR FI PUȘI ÎN CONDIȚII DE IUBIRE

ȘI VOR FI ÎN SIGURANȚĂ.

Dumnezeu îi va proteja pe toți ai Lui și îi va blestema pe dușmanii poporului Său. Satana a terminat de ospătat inimile copiilor Mei, va fi înlănțuit și pedepsit pentru totdeauna.

FIȚI RECUNOSCĂTORI MESAJELOR MELE, o, oameni, în adevăr vă spun: a venit timpul să vă deschideți inimile voastre spre Cel Preaînalt, să vă deschideți ochii către adevăr.

LUMEA  VA INTRA ÎN ÎNTUNERIC, CERUL VA FI ÎNTUNECAT ȘI PĂMÂNTUL VA TREMURA PESTE TOT, VULCANII SE VOR DESCHIDE LA UNISON ȘI VA FI IADUL PE PĂMÂNT.

Iubiți copii ai iubirii, iată că totul s-a împlinit, șarpele blestemat trebuie să dispară pentru totdeauna! Sfânta Maria va ajunge acum la mica Rămășiță, armata sa pământească, credincioasă Fiului ei, Iisus, și o va conduce în sine la biruință împotriva Satanei.

Inima ei imaculată va triumfa împreună cu toți cei care au răspuns sincer Dumnezeului dragostei.

 

SFÂNTA MARIA: Deschideți-vă inimile pentru mine, copiii mei, eu sunt Preasfânta Fecioară. Vin să locuiesc în voi ca să vă pot dărui puritate pentru a ajunge la Frumusețe în Dumnezeu, Fiul meu.

Hristos este Mântuitorul omenirii, Cel ce s-a făcut om, DUMNEZEU-OM! A venit pe pământ pentru a împărtăși măreția Sa, divinitatea Sa, dar omul L-a trădat și L-a pus pe cruce. Astăzi se întoarce să-și elibereze poporul,... vor vrea încă o dată să-L răstignească, dar acum răstignirea îi va lovi pe trădătorii Lui.

 

ISUS: AJUNGE! Potirul Meu este vărsat, timpul s-a împlinit, ora deja anunță venirea Mea. Dumnezeu vă iubește cu toată ființa Sa și vă dăruiește din Sine pe sfânta Fecioară Maria.

Poporul lui Dumnezeu, strigă la Domnul pentru salvare, strigă pentru întoarcerea Sa anticipată, prosternează-te Lui cerând iertare, invocă-L pe Duhul Sfânt!

Iată că a venit timpul pentru voi, făpturi alese, iată că veți avea totul și de tot vă veți bucura în Mine: mântuirea poporului meu! Amin. Amin. Amin. Amin.

Binecuvântare și har, pace vouă!

Dumnezeu, din imensitatea Cerului vă binecuvântează.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=4763742210334544&set=a.242597375782406.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu