miercuri, 30 decembrie 2020

SINGURUL LUCRU IMPORTANT ESTE DE A ALEGE DE CARE PARTE SUNTEȚI - Trevignano Romano, 27 decembrie 2020

Dragi copii, eu sunt Imaculata Concepție, vin să vă instruiesc încă o dată pentru vremurile ce vor veni.

Iubiții mei copii, pentru că încă mai vorbiți despre lucrurile lumii și vă planificați viitorul bazat pe lucrurile pământești, vă sfătuiesc să vă gândiți mai mult la lucrurile spirituale.

Nu vă supărați pe ceea ce se întâmplă în jurul vostru, din păcate cel mai mare dușman al omului este Egoul său pe care această umanitate nu are puterea să îl elimine complet din propria sa viață.

Fiți siguri, copiii mei, că fiecare dintre voi va avea responsabilitatea propriilor acțiuni în fața lui Dumnezeu și față de aproapele, iertați căci ceea ce vine va fi mult mai rău decât ceea ce experimentați, bolile și virușii vor fi mult mai rele, dar aveți doar o singură salvare: rugăciune și încredere constantă în Dumnezeu.

Copiii mei, nu sunteți singuri și nu vă temeți, singurul lucru important este să alegeți de ce parte sunteți pentru că aceasta va fi răsplata finală pentru viața veșnică.

Acum vă las cu binecuvântarea mea maternă împreună cu Tatăl meu care vă iubește infinit.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=4796341523741279&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu