luni, 21 decembrie 2020

DESCHID COPIILOR MEI NOUA ERĂ, NOUA DIMENSIUNE ÎN DRAGOSTE ȘI MILOSTIVIRE - Carbonia, 16-12-2020

Pământul este în pericol, omul nu a cultivat iubirea, totul se va stinge fără iubire.

Dumnezeu vine la poporul Său, vine să-l ia în Sine, vine ca să-i dea propria divinitate.

Oameni din Galileea, fiți gata cu șoldurile încinse, încălțămintea în picioare și toiagul în mâini.

Aveți încredere în voi, nu vă fie frică de Mine, înaintați fără nici o teamă,iată Eu vin.

Îți vorbesc ție, poporul Meu, ție care în genunchi te rogi și transpiri sânge ca Domnul tău, vin la tine poporul Meu, iubit al inimii Mele Sfinte, vin la tine să te împrospătez în Mine.

În fața Crucii vă veți umple de Mine, vă voi da darurile Duhului Sfânt și vă voi lua în Mine, vederea voastră va fi în Mine, totul vostru va fi în Mine pentru că Dumnezeul cel Viu va intra în voi, El vă va absorbi în Sine pentru a vă da viața veșnică în Sine.

Mâine va fi o altă zi, soarele va răsări nou, mersul vostru va fi în frumusețile Mele nesfârșite, veți vizita lumi noi și veți trăi în locuințele Dumnezeului Dragostei.

Inimioare ale Domnului vostru, iată răsplata Mea, vouă, celor care L-ați onorat, v-ați închinat, L-ați slujit și urmat pe Cel care v-a creat pentru Sine Însuși,... vrednici de privirea Lui, veți intra într-o nouă dimensiune în care veți trăi veșnicia în dragoste și Bucurie perfectă.

Conjuncția celor două planete va aduce noutate lumii, în curând veți fi catapultați într-un nou eveniment, cel al intervenției Mele.

Adorați Crucea, iubiți-L pe Domnul vostru Iisus Hristos, dați-i Lui totul vostru așa cum El v-a dat Totul Său pentru voi.

Avansați fără scrupule, Eu sunt Cel care v-a chemat și v-a pecetluit în Sine, păstrați în inima voastră semnul apartenenței Celui care v-a creat. Umbra morții avansează asupra celor care s-au îndepărtat de  Adevăr și s-au împotrivit  Dumnezeului Iubire; moartea deja îi învăluie, tunetul va rupe corzile, trupurile lor vor merge fără speranță în cuptorul arzător unde îi va întâmpina dumnezeul lor, cel pe care l-au urmat în locul Meu.

Îmi voi ridica copiii din mocirla morții, îi voi ridica la Mine și îi voi face puri în Mine, albi ca zăpada se vor întoarce la Mine radiind de Mine, cu propria Mea Lumină vor lumina lumea.

IATĂ, DESCHID PENTRU COPIII MEI NOUA ERĂ, NOUA DIMENSIUNE ÎN MILOSTIVIRE ȘI DRAGOSTE.

VEGHEAȚI ÎN ACESTE ULTIME CLIPE ȘI RUGAȚI-VĂ CA SĂ NU CĂDEȚI ÎN ISPITĂ.

Sunt cu voi, vă protejez la pieptul Meu, nu vă îndepărtați de Mine orice ar fi, Dumnezeu vă va ajuta să treceți peste orice dificultate, El și numai El singur este Dumnezeul vostru, aveți credință în El și urmați-L.

Eșecul omului a început, veți vedea prăbușirea celor puternici de pe tronuri și înălțarea celor umili la Mine.

Dumnezeu este, Dumnezeu vă binecuvântează și vă consolează la Inima Lui, v-o dăruiește pe Maria și vă așteaptă pentru următoarea Lui Venire.

Amin. Amin.

https://www.facebook.com/photo?fbid=4755225277852904&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu